Otteluseuranta (Lukko)

  • 552 901
  • 7 789
Tila
Viestiketju on suljettu.

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Jämäpakki työntää päin molaria. Paska vihellys
 

Gally11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens #11 - Saku Koivu, Brendan Gallagher
Nyt oli kyllä ylivoimaisesti kauden naurettavin jäähyvihellys. Huhhuh.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Niin tuttua Jukurit ei riko mistään ja Lukko kuvitteellisistakin.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Siis mä häpeän jos toi paskajengi selviää yhdellä jäähyllä. Ei voi olla mitenkään mahdollista tolla roikkumisella. Sylettää tää paska.

Hyvää harjoitusta pleijareihin, silloin vasta roikutaan ja estetään kunnolla. Edes Jukurien heikkoa joukkuetta vastaan ei ole kulmista helppoa päästä sektoriin, kun koko ajan joku roikkuu kiinni. Kova työ on aina maalipaikan eteen, vähän samaan tyyliin Lukko puolusti RD:n aikana.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kaatuminen on ainoa mahku viheltää jäähy. Surullista. Roikkua saa, jos ei kaveri kaadu
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Kyllä mä sen tajuan, enkä siitä valita, vaikka pitäisi. Kunhan ihmettelen miten tässä pelissä Lukolle on keksitty tollanen määrä penkkiä, vaikka kaveri ei ole yhtään huonompi tolla osastolla.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä mä sen tajuan, enkä siitä valita, vaikka pitäisi. Kunhan ihmettelen miten tässä pelissä Lukolle on keksitty tollanen määrä penkkiä, vaikka kaveri ei ole yhtään huonompi tolla osastolla.
No kun ne ei pysy pystyssä. Lukon pelaajat pysyy.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Ei tee Lukko mistään. Kyllä sen tietää miten tässä käy
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös