Otteluseuranta (Lukko)

  • 551 661
  • 7 789
Tila
Viestiketju on suljettu.

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Jumalauta oli taas veskari pienenä, veti vielä päätä alas. Onhan se tollasen Hovisen kropalla nyt helpompi peittää, kun ei tarvitse kuin seisoa.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Vain Virran Lukko onnistuu kusemaan johtoaseman tälle Sportille. Vastustaja ensin kaksi erää täysin purjeissa ja eiköhän anneta sitten kolmannessa hallinta suosiolla niille. Todellinen taktinen nero.
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Riippumatta siitä, miten tämä matsi lopulta päättyy, niin jotain on PAKKO prkl tehdä tuon jengin kanssa! Itse en lähde arvuuttelemaan mitä, mutta yks vaihtoehto tulee kyllä mieleen...Muutoin ei olla kevään korvilla edes sääleissä!
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Ei voi kyllä kun ihmetellä mitä toisella erätauolla tapahtui. Hyi helvetti mitä peliä kolmas on tarjonnut.
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Kaveri haluaa voittoa enemmän, selkeä kehonkuva. Siellä mennään muna pystyssä kun Lukko pyllistää vikassa.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pekka Virta - lähde itse. Vittu tää ei voi olla tämmösellä budjetilla ja nipulla näin paskaa.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Spoileri: Lukko saa jatkoilla hyvän paikan, mutta ei onnistu. Sport saa 2vs1 vastahyökkäyksen ja tekee siitä voittomaalin.
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Mitä veikkaatte olisiko Dufva sallinut Lukon viimeisen erän ilmeen. Eitod.

Toisaalta altavastaajana on aina helppoa vain taistella.
 
Ka-ma-laa pas-kaa.
Miksi maksan Telialle-->Liigalle-->Lukolle itseni kiduttamisesta ja monta kertaa viikossa heräävästä syvästä vitutuksesta?
Löysät, haluttomat, surkeasti johdetut ja valmennetut hyväpalkkaiset ja -osaiset ihmiset.
Tässäkö kaikki mihin pystyy teihin hukatuilla miljoonilla?
 

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y
Lukon pelissä ei kyllä ole mitään tolkkua. Omista lähteminen ei onnistu, eikä oikeastaan mikään muukaan.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Repo, Press ja Pottu rankkuihin. Ehkä kiko, mutta luulen hänen yrittävän liian hankalaa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös