Oikea tuomio! Nymanin maila osui Rybarin maskiin.
Peli tasoittunut, Kärpät blokkaa vedot ja Lukko ei tahdo päästä maalipaikkoihin.
Miten niin heikko? Maalinteossa ehkä, mutta kyllä ainakin minä olen saanut sen kuvan radioselostuksen ja tilastojen mukaan, että Lukko on ollut ihan pelipäällä.Joo. Lukko on tänään heikko,
Mikä sukellus? Sehän kaatu siihen ku kukkonen luisteli sitä päin.No ehkä näin, mutta olihan tuo Rybarin sukellus naurettava
Miten niin heikko? Maalinteossa ehkä, mutta kyllä ainakin minä olen saanut sen kuvan radioselostuksen ja tilastojen mukaan, että Lukko on ollut ihan pelipäällä.
On noi tuomarit ollu kyllä aivan pihalla..hyvää peliä Lukolta
Taitaa päätöserän ainoa jännitysmomentti olla se, että saako kotijoukkue maalitilinsä auki. Jos ei niin se on kauden ensimmäisen munat pataan peli sitten sekin.
Ripa värittää aina. On Lukolla paikkoja ollut mutta vastustajan hyökätessä se on aina vaaranpaikka ja maali roikkuu ilmassa.Miten niin heikko? Maalinteossa ehkä, mutta kyllä ainakin minä olen saanut sen kuvan radioselostuksen ja tilastojen mukaan, että Lukko on ollut ihan pelipäällä.
Samaa ihmettelin, tuonhan olisi pitänyt nopeastikin pystyä kelaamaan, että ei ole mitään haastettavaa.Miksiköhän Virta haastoi maalin? Tuliko jotain väärää infoa, nyt meni täysin hukkaan tuo.
Olen kuunnellut Oulun selostajaa Steniusta. Mukavampi kuunnella, kun Kauhanen ei ole koko ajan negailemassa kommenteillaan. Ja mainoksia ei tule kuin harvoin. Yleisökin kuuluu Ramonaa paremmin läpi eli tunnelma välittyy hyvin.Ripa värittää aina. On Lukolla paikkoja ollut mutta vastustajan hyökätessä se on aina vaaranpaikka ja maali roikkuu ilmassa.