Otteluseuranta (Lukko)

  • 551 299
  • 7 789
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Ei nämä peräkkäiset pelipäivät sovi Lukolle. Vielä kun kärkiäijiä kuormitetaan surutta, niin nyt saatetaan kärsiä siitä. Kun vastassa on vielä Ilveksen kaltainen joukkue, jolta ei luistella jalkoja alta, niin tulos voi olla tällöin huono.

Mutta kolmas erä vielä aikaa. Peliä saatana!
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Yv ollut myös surkeaa, toivottavasti Pekka on tauolla pitänyt kunnon palopuheen.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Koivistoisen voisi laittaa vaikka nelosen laitaan hakemaan nöyryyttä. Ville Petman, jolta löytyy jotain järkeä pelistä niin kolmosen keskelle
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Olin tulossa avautumaan yv:stä. Eilen olisi jo ylivoimalla tehdä, no nyt meni onneksi.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Ai jumalauta, kun oli nätti...taas
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja visst! Hieno saalis viikonlopulta: 5/6.

Ponthus illan starba, vaikka tähtiraati vetikin kotiinpäin.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Ipa kyllä heikko joukkue kaikesta hypestä huolimatta ja kolme pinnaa oli helposti tänäänkin tarjolla. No onneksi Press sentään tuon pari pinnaa varmisti.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Lukko ei ollut erinomainen, mutta kaksi pinnaa tällä suorituksella on ihan ok.

Eteenpäin.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Oli muuten ihmeellinen jatkoaika Lukolta, kun eivät päässeet hyökkäämään käytännössä lainkaan. Ilves piti kiekkoa lähes koko ajan ja sai muutaman maalipaikankin.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Saisiko pienet perustelut? Itse pidän Lukkoa top4 joukkueena eikä olisi ollut siltikään mitenkään vääryys vaikka kaikki pisteet olisivat jäänet Tampereelle.
Olen samaa mieltä. Pelillisesti Ilves olisi ansainnut ainakin tuon lisäpisteen. Tai ansainnut ja ansainnut. Ei se ainakaan vääryys olisi ollut. Oli todella tasainen peli mutta kyllä Ipa mun mielestä enemmän hallitsi peliä varsinkin ekassa erässä ja jatkoajalla. Toinen ja kolmas erä oli tasaista tekemistä.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olen samaa mieltä. Pelillisesti Ilves olisi ansainnut ainakin tuon lisäpisteen. Tai ansainnut ja ansainnut. Ei se ainakaan vääryys olisi ollut. Oli todella tasainen peli mutta kyllä Ipa mun mielestä enemmän hallitsi peliä varsinkin ekassa erässä ja jatkoajalla. Toinen ja kolmas erä oli tasaista tekemistä.

Tulos ratkaisee. Virta sanoi, ettei väitä Lukon olleen parempi, mutta keinot voittoon löytyivät.

Maalien odotusarvot olivat 2.25 - 1.81 Ilveksen hyväksi.

Jatkoajalla näkyi se, että Lukon tähtipelaajat olivat aivan hapoilla. Danforthin kuorma on niin iso, että se väkisin syö terävyyttä pois. Ovelasti kuitenkin viivyttelyn, aikalisän yms. kautta Lukko sai ostettua tähdilleen lisää lepoaikaa.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Totta kai tulos ratkaisee ja eikä ollut myöskään väärin, että Lukko vei lisäpisteen. Mielestäni tasainen peli kaiken kaikkiaan.
Lähinnä ihmettelin tuota @L4E n viestiä, että Ipa oli heikko ja Lukko olisi helposti voinut ottaa kolme pistettä. Ei se ihan niin ollut.
todella tyytyväinen olen noihin kahteen pisteeseen.
 
Lukko/Lassi voivat kuitata tämän kolmosveskarifarssin sillä, että ensi kaudella Lassi pelaa kaikki pelit Ahokkaan Kookoota vastaan. Lopputulos on helppo arvata.
Itse pidän huolen siitä, että ainakin yhdessä kotipelissä olen Kookoon vaihtoaition takana karjumassa...

Tässä lainaus viime talvelta U20-kisojen aikaan. Huomenna tosiaan voisi Lehtinen näpäyttää geelitukkaa ja pelata vaikka nollan kivikaupungin joukkuetta vastaan. *hymiö*
 
Lukko tänään:

Maalilla: Lehtinen
Varalla: Setänen

1. Nyman - Danforth - Koivisto
2. Tammela - Pattu - Pottu
3. Pospisil - Koivistoinen - Sopanen
4. V. Petman - Laakso - Liedes

1. Sevänen - Press
2. Klok - Vainio
3. Reunanen - Kukkonen
 

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukko tänään:

Maalilla: Lehtinen
Varalla: Setänen

1. Nyman - Danforth - Koivisto
2. Tammela - Pattu - Pottu
3. Pospisil - Koivistoinen - Sopanen
4. V. Petman - Laakso - Liedes

1. Sevänen - Press
2. Klok - Vainio
3. Reunanen - Kukkonen

Jokohan se Vili Laitinen pääsis 7. pakiksi. Yhdeltä selviää...
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hyvä paikka Lehtisellä näpäyttää Ahokasta peluutuksesta. Ei päässyt kisoissa edes kakkoseksi. Eikä tietenkään pidä unohtaa Luukkosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös