Remy Martin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko
Vahinkohan tuo Repon polvitaklaus näyttää olevan. Pelikieltoahan tuosta napsuu, oli sen verran selvä. Toivottavasti ei vaan käyny pahasti, vaikka ei näissä yleensä hyvin käy
Mignon muna palasi takaisin jäälle. Ei hätää.@Bakaun Imaami, tässä yksi.
Itse ymmärrän KooKoo-fanien vitutuksen. Polvitaklauksella ykköstykki loukille.
Oli kyllä pitkä loukki tämä.@Bakaun Imaami, tässä yksi.
Itse ymmärrän KooKoo-fanien vitutuksen. Polvitaklauksella ykköstykki loukille.
Hyvä homma!Mignon muna palasi takaisin jäälle. Ei hätää.
En osaa niin hyvin rauman giält, mutta loppuukohan jo synonyymit termeille "harmi", "valitettava" ja "vahinko".
Yksi viiiis, siitä viiiis.
Ei ole Setänen tänään onnistunut, kiekot pomppi eteen ja pari helpohkoa meni. Enemmän kuitenkin varmaan joukkueen herättelyä, mikä nyt ei tainnut toimia.Mä diggailen tota Pekka Virtaa, mutta aina en ihan ymmärrä sen aivotuksia.
Esim, miksi Lehtinen maaliin vikaan erään? Kertokaa.
PS. Tää ei ollu provo, ihan vilpittömästi kysyn.
Nyt sitten tarkkana KooKoo tuuletusten kanssa!
Ei ole Setänen tänään onnistunut, kiekot pomppi eteen ja pari helpohkoa meni. Enemmän kuitenkin varmaan joukkueen herättelyä, mikä nyt ei tainnut toimia.
Haluaisimme muistuttaa, ettei tämä ole porilaisten otteluseuranta. Ässillä on peli Tapparaa vastaan ja sitä luulisi olevan mukavampaa katsoa.
Moderaattorit
Onko tämä nyt virallinen linjaus siitä, että vain kannattamansa joukkueen seurantaketjuun saa kirjoittaa? Ja koskee kaikkia?Haluaisimme muistuttaa, ettei tämä ole porilaisten otteluseuranta. Ässillä on peli Tapparaa vastaan ja sitä luulisi olevan mukavampaa katsoa.
Moderaattorit
Voittoputkessa olevaa Lehtistä nyt tuskin paljoa hetkauttaa, vaikka turpiin tulisikin.Totta, mutta aika kusiseen paikkaan tuo Lehtinen joutui... Ois nyt keskittynyt rauhassa seuraavaan matsiin.