Kuvaa kyllä Marttisen ÄÖtä. Koivisto yksi herrasmiesmäisin pelaaja niin yrittää siitä saada painikumppania.Marttinenkin monttu auki ihmettelee mitä tulee tehtyä. Ei ymmärtäny että oli marakattina Koiviston niskassa? Koivisto kylmän viileästi vaan puistelee päätä :D
Huhupuheiden mukaan sinikeltaiseen asuun pukeutunut suippokorva on epäiltynä zamboniin kohdistuneesta sabotaasista. Liekkö tarkoituksenaan on ollut se, että suosikkijoukkueensa välttyisi selkäsaunalta?
Virta totesi pelin jälkeen selvästi ja yksinkertaisesti että tuollaiset eivät kuulu peliin.Kivenmäki olis voinu halvaantua. Ja Virta naureskelee.
Pekka Virralle kunnioitus kyllä pelin jälkeisestä haastattelusta, olen aina arvostanut vaikkei se meilläpäin kovin yleistä ole.Virta totesi pelin jälkeen selvästi ja yksinkertaisesti että tuollaiset eivät kuulu peliin.
Kivenmäki olis voinu halvaantua. Ja Virta naureskelee.
Pekka Virralle kunnioitus kyllä pelin jälkeisestä haastattelusta, olen aina arvostanut vaikkei se meilläpäin kovin yleistä ole.
Onnittelut Lukolle voitosta. Se ei silti vähennä voiton arvoa, vaikka Ässien peli lamaantui Kivenmäen loukkaantumiseen. Kaikkien ylilyöntien toivominen kaukaloon ja katsomoon on tietenkin aivan hanurista.
Lukon viisikkopelillä ja erikoistilannepelaamisen tasolla edessä on pitkä kevät.
Jos tähän saisi kymmenen tykkäystä, niin heti laittaisin.Onnittelut lukolle täysin ansaitusta voitosta ja hyvää peliä ja JD on kyllä todella huima kaveri! Mielenkiinnolla seuraan naapurin poffi kevättä. Tämän päiväisen ottelun lopputuloksella ei ole minulle merkitystä eikä sillä oliko taklaus puhdas vai ei vain Sillä on että Kivenmäki olisi kunnossa.
Taisi viitata Virran eleisiin taklauksen jälkeen.Ihmetyttää miksi Selinin piti tuossa vielä heittää ”en jaksa ja viitti kollegan lässytystä kuunnella yhtään”. Ei siinä ainakaan mitään vittuilua mennyt porin suuntaan Peksiltä ennen sitä
Taisi viitata Virran eleisiin taklauksen jälkeen.
Pelistä sen verran, että todellakin parempi voitti. Kivenmäen loukkaantuminen sotki koko pelin ja Lukko meni menojaan. Teille tulee pitkä kevät, enkä pitäisi mestaruuttakaan mahdottomana