Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Poterovahdit
Ei tänne näköjään voi enää kirjoitella mitään, kun käyttäjät Kouvostoliitosta tulevat lainailemaan viestejä heidän omaan otteluseurantaan. Jeesus sentään.

1963

JD #17

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei tänne näköjään voi enää kirjoitella mitään, kun käyttäjät Kouvostoliitosta tulevat lainailemaan viestejä heidän omaan otteluseurantaan. Jeesus sentään.
No ilmeisesti ei ole omaa annettavaa niin pitää lainata viisaammilta.

"Ei ole olemassa virheitä. On vain olemassa puuttuvia yrityksiä." Henrik Dettmann

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
On sullakin aikuisella miehellä ongelmat. :D

Siellä on ihan huippupeli menossa.

Jörnimisen jälkeen toiseksi parasta ajanvietettä taitaa olla Jatkoaikaan kirjoittaminen. Ja jos mä satun olemaan yksin, niin mä saatan tehdä niitä yhtä aikaa.

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Mun mielestä Lukko on parempi ja liikkuvampi. Mutta ei onnistuta tekemään niin joudutaan jännittämään saadaanko edes pistettä.

Kähkönen the läpiajo maisteri siellä taas

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Puistola poistuu pukukoppiin. Saa nähdä tuleeko iso jäähy. Päähän osui, mutta eka kontakti olkapäähän. Siitä Klokin ojennettu käsi päähän. Liigan säännöillä ulosajo ja pelikieltoa luvassa. Puistola kyllä vaarallisessa peli asennossa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy