Haka Maori
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vaikeasti selitettävissä
Runkosarja on ihan sama. Eniten mua on jäänyt vituttamaan ne Tappara-sarjat. Mut hyvä jos näät tulevaisuuteen.
Ei se ihan sama ole jos ei pääse pleijareihin.
Runkosarja on ihan sama. Eniten mua on jäänyt vituttamaan ne Tappara-sarjat. Mut hyvä jos näät tulevaisuuteen.
Rauma on aina panostanut runkosarjan jälkeiseen aikaan.Runkosarja on ihan sama. Eniten mua on jäänyt vituttamaan ne Tappara-sarjat. Mut hyvä jos näät tulevaisuuteen.
pelaajien vika. Pelitapa on täysin timanttinen. Sillä repii vastustajan sumpun pirstaleiksi. Pelaajat vaan ei osaa. Pitäskö vahvistaa joukkuetta vielä lisää, jotta oppisivat Pekan nerokkaan tavan pelata jääkiekkoa?Eihän se nyt kummalta näyttänyt, osin kiitos padan aikaisen johtomaalin. Edelleen liikaa henkilökohtaisia virheitä, joilla vihu pääsee helposti a-luokan paikoille. Peli sekoaa vielä liian helposti vastoinkäymisistä ja ainakin henkisellä puolella on tekemistä. Pari hyvää voittoa voisi auttaa paljon.
Pitsiturnauksessa tärähtää.Rauma on aina panostanut runkosarjan jälkeiseen aikaan.
Rauma on aina panostanut runkosarjan jälkeiseen aikaan.
Maanantainen sold out on Lukolle kyllä todellinen mahdollisuus sekä uhka. Suvereenilla voitolla saadaan hyvä mieli kovin monelle kannattajalle, jotka saattavat löytää tiensä halliin uudestaankin, mutta kun kyseessä on Lukko, niin valitettavasti on ainekset myös täydelliseen farssiin kun jännäkakka tulee väkipaljoudesta housuun.
Sportin sijoitus ei ole kadehdittava, mutta on heillä tosi hyvät lähtökohdat joka peliin. Pelkkää voitettavaa, kun kaikilla vastustajilla enemmän hävittävää.