Otteluseuranta la-su yö 12.5.

  • 8 769
  • 92

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
Mulle kelpaa kaikki maalit, Islandersien päätypomppujen jälkeen. Kiitos Martin ja Nielsen!!
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Pelin kuvaan sopisi täydellisesti jonkun Malkinin tekemä voittomaali, kun on muuten ollut ihan vätys.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Islandersin 3-2 maalin jälkeen Penguins alkoi pelaamaan. Miksei voitu aloittaa jo ekassa erässä pelaamista tai vaikka tokassa? Jatkoaika edessä, pomppu voi lopettaa tämän sarjan ja sitä toivotaan...
 

Jesyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kajaanin Hokki, Pittsburgh Penguins, Mestis, NHL
Huhhuh. Jatkoille lähdetään lopulta. Jännäksi menee. Tähän väliin rohkaisua voi hakea faktasta, että Pens ei ole koko kaudella hävinnyt yhtäkään peliä jatkoilla/rankkareilla. Nämä tiukat paikat joukkue siis osaa kääntää itselleen, mutta yksikin pomppu voi ratkaista. Nyt siis kaikki surffailut pois!
 
Pakko sanoa, että aika perseestä mennä jatkoille. Islanders olisi tämän jo ansainnut saatana.

Olen jotenkin sympannyt penssiä siitä, että moni haukkuu kyseistä jengiä aiheetta/aiheellisesti erinnäisistä veteen pulahtamisista, mutta nyt vasta rupeaa itselle iskemään semmonen pieni inho jengiä kohtaan.
Jotain tekemistä Islesin symppaamisen kanssa ? Toki. Silti, on se perkele jos tommonen "ostettu" jengi menee ja voittaa tämmösen sarjan. Väärinhän tuommonen on. Ei jengiä rakenneta yössä, vaan duunilla pitkin 82 pelin sarjan. Mielipide toki vain, mutta.
 

PinQ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
En itse kyllä pidä Penguinsia mitenkään "ostettuna" joukkueena, runko pysynyt samana vuosikaudet, nyt vain hankittiin veteraanien kokemusta. Laiturithan vaihdelleet vuosittain ja nyt tänä keväänä verkkoon uiskenteli pari isoa "kalaa".

No se veteraanien kokemus ei ole auttanut tässä pelissä ns vittuakaan koska peli on ollut aivan hirveää silmien ja mielen raiskaamista. Isles olisi ansainnut tästä selvän voiton varsinaisella mutta saas nähdä miten äijien käy.
 
En itse kyllä pidä Penguinsia mitenkään "ostettuna" joukkueena, runko pysynyt samana vuosikaudet, nyt vain hankittiin veteraanien kokemusta. Laiturithan vaihdelleet vuosittain ja nyt tänä keväänä verkkoon uiskenteli pari isoa "kalaa".

No se veteraanien kokemus ei ole auttanut tässä pelissä ns vittuakaan koska peli on ollut aivan hirveää silmien ja mielen raiskaamista. Isles olisi ansainnut tästä selvän voiton varsinaisella mutta saas nähdä miten äijien käy.

Kyllä se on mun mielestä ostamista jos vie top1 tavoitellun hyökkäääjän ja siihen päälle Murrayn, Morrown ja Jokisen.
 

PinQ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kyllä se on mun mielestä ostamista jos vie top1 tavoitellun hyökkäääjän ja siihen päälle Murrayn, Morrown ja Jokisen.

Iggy halusi tulla Penguinsiin, Murray & Morrow toivat sitä kovasti kaivattua fyysisyyttä eikä Jokinen kelvannut kenellekään aiemmin. Kaikkia pelaajia tarvittiin. Jokista tarvittiin koska Crosby loukkaantui.
 

Nerozki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sotkamon Jymy, Man Utd
Jos nyt ihan pilkkua halutaan viilata, niin eihän Iginlaa ja muita ostettu vaan treidattiin. Hihi. Hyvään runkoon lisättiin veteraaneja, ihan normaalia toimintaa. Eipä tätä runkoa ole ostettu.
 

Jesyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kajaanin Hokki, Pittsburgh Penguins, Mestis, NHL
Ei herranjumala tässä on pumppu kovilla. Vaarallisia paikkoja molemmilla mutta ei mene.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
KYLLLÄÄÄ!!!!! Round 2 here we come!!!
 

Jesyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kajaanin Hokki, Pittsburgh Penguins, Mestis, NHL
JUMALAUTAAAAAA!!!! SIELTÄ TULEEE! SE SARJA OLI SIINÄ!! Helvetti kun meni tiukille. Ei helvetti, nyt on helpompi hengittää. Ensimmäisen kieroksen painajainen ei toteutu. BROOOKS ORPIK!
 

Nicotsein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Pittsburgh Penguins (Geno <3)
Onneks tää tuska loppuu, kiitos! Kiitos ORPIK!
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Jee, tätähän tässä odoteltiin. Toivottavasti Sens laittaa teidät lomille :)
 

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
SIELLÄ!!!!! Onneks tää sarja on ohi!
 

Nerozki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sotkamon Jymy, Man Utd
Toinen kierros kutsuu. Kiitos Islanders ja sry, olitte loistavia mutta ei riittänyt vielä tänä keväällä.
 

Broken Stick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, New York Rangers
Hohhoijaa ja millä tavalla voittomaali tulee. Olihan tossa Islandersilla muutama maukas paikka, mutta ei maistunut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös