Rasittava tuo Mäkisen visnovski.
En selvästikkään siis ollut ainoa joka kuuli tuon ja jota tuo ärsyttää. Käsittämätöntä että sen nimen voi lausua noin.
Rasittava tuo Mäkisen visnovski.
En selvästikkään siis ollut ainoa joka kuuli tuon ja jota tuo ärsyttää. Käsittämätöntä että sen nimen voi lausua noin.
Hetken jaksoin katsoa tuota suomi versiota, ei se tää Mäkisestä johdu, mutta aika pian tuli vaihdettua Bruinssin hd streamiin.
Jack Edwards rokkaa, "SAVE BY RASK!".
Onko Tampa Bayn tämän yön ketjuja julkaistu missään ?
Onko Tampa Bayn tämän yön ketjuja julkaistu missään ?
Vedonlyöjälle varma underi tämä peli, kun katsoo maalivahteja. Jos joukkueet puolustavat edes vähän alusta, niin toinen jengi voittaa luokkaa 2-1.
Eriksson taisi pistää tolppaan ja heti perään toisessa päässä tilannetta. Ei lisämaaleja.
Kiitos kaikille jotka pisti ketjut mulle tosta, hitto jostain syystä oli päässyt tuo dailyfaceoff katoamaan kirjanmerkeistä, enkä muistanu pirullakaan mikä se oli.
Oli kyllä iltapäivä peliksi suhteellisen viihdyttävä, vähän hidasta peliä aika ajoin, mutta lopussa vauhti vielä vähän kiihty.
Jos oon tehnyt tän tän Otteluseurannan niin laitan joukkueen kokoonpanot aina aloitukseen. Eli joukkuetta klikkaamalla näkee ne kokoonpanot :)
Jes, idiootti kun olen, huomasin tuon vasta myöhemmin.
Itseänikin välillä ärsyttää ihmiset jotka keskustelu palstoilla kysyvät asioita joihin on vastattu pari viestiä takaperin ja nyt sorrun itse samaan.
Should get punished like THIS
Linkki on SBnationin sivulla gif kuva.