Mainos

Otteluseuranta LA-SU yö 12.10-13.10

• 28 111
  • 245
Hetken jaksoin katsoa tuota suomi versiota, ei se tää Mäkisestä johdu, mutta aika pian tuli vaihdettua Bruinssin hd streamiin.

Jack Edwards rokkaa, "SAVE BY RASK!".

En selvästikkään siis ollut ainoa joka kuuli tuon ja jota tuo ärsyttää. Käsittämätöntä että sen nimen voi lausua noin.

Tullu tässä kyylittyä Bruinsin striimiä ja täytyy todeta, että amerikkalaiset kollegat eivät tunnu pärjäävän lausumispuolella yhtään sen paremmin. Visnovskilta se kuulosti lontoon kielelläkin.

Noin muuten kivaa rymistelyä, ja kuten ylläolevat sanoivatkin, CBJ on sympaattisen ja mielenkiintoisen oloinen jengi.

Tän jälkeen voiskin Phillyn ja Detroitin kohtaamista alkaa jännätä.

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Hetken jaksoin katsoa tuota suomi versiota, ei se tää Mäkisestä johdu, mutta aika pian tuli vaihdettua Bruinssin hd streamiin.

Jack Edwards rokkaa, "SAVE BY RASK!".

Joo, yritys on ihan hyvää mutta ei tätä jaksa silti pitemmän päälle katsella. Gamecenter toimii onneksi vielä vähän hassusti viime vuoden pohjilta tabletilta ja kännykältä joten näillähän sitä pitää vissiin loppukausi mennä...

Aika perus iltapäiväpelihän tämä on ollut, mutta katsotaan jos kolmas erä tarjoaisi vielä jotain räväkkää!

Pica

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tanner Jeannot
Bruinsilla kokoonpanomuutos kolmanteen: Smith #18 kakkoseen Bergeronin ja Erkissonin kanssa, Marchand #63 kolmoseen Kellyn ja Caronin rinnalle.

Suosikkijoukkue
Caps, Zlatan, Läski-Ovi, Orpik, Tom Wilson
Kuvittelenko vai onko tänään mennyt mailoja rikki jotenkin normaalia enemmän?

Kiekura

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko Tampa Bayn tämän yön ketjuja julkaistu missään ?

Aloituksessa on ketjut ja HFboardsilla näytti olevan samat ketjut

Tampa Bay Lightning
3-1-0 | +5 | PP: 28.6% | PK: 76.5%

Ryan Malone - Steven Stamkos "A" - Martin St. Louis "C"
Alex Killorn - Valtteri Filppula - Richard Panik
Ondrej Palat - Tyler Johnson - Teddy Purcell
Pierre-Cedric Labrie - Nate Thompson "A" - B.J. Crombeen

Matt Carle "A" - Radko Gudas
Sami Salo - Victor Hedman
Andrej Sustr - Eric Brewer

Anders Lindback
Cedrick Desjardins

Injuries:
G Ben Bishop (lower body - DTD)
D Brian Lee (knee - LTIR)
D Mattias Ohlund (knee - LTIR)
C Tom Pyatt (broken collarbone - IR)

Scratches:
D Mark Barberio
D Keith Aulie

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Vuoden 2013 perusteella sanoisin, että maailman paras jääkiekkomaalivahti on suomalainen. Tuukka Rask on ilmiömäinen maalillaan, eikä ole tänään joutunut hirveästi edes venymään. Normaaliin tasoonsa nähden on siis vielä paukkuja varastossa, vaikka on tänäänkin ollut loistava.

Se varmuus, millä hän pysäyttää kiekot, koskahan Montrealissa?

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Eriksson taisi pistää tolppaan ja heti perään toisessa päässä tilannetta. Ei lisämaaleja.

Paljonkos tuota CBJ-Bruins-matsia on vielä pelaamatta?

edit. selväksi tuli

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ottelu päättyi. Kassarit odotetusti erinomaisia, lukuunottamatta tuota yhtä lipsahdusta, joka tuli Bobrovskylle. Lopputulos 3-1 Bostonille.

Merovingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blue Jackets
3-1 tappio, mikä on vähän paremmin mitä odotin, sillä oma veikkaukseni oli 4-1 Bostonille.

Hyvä ottelu Blue Jacketsilta Bruinsia vastaan, kun tiedostaa joukkueiden tasoeron. Hyvää taistelua ja työtä, vaikka taidossa ollaan jäljessä.

Maalivahdeilta hyvä ottelu, mitä nyt Bobo olisi tuon ensimmäisen voinut ihan täysin ottaa kiinni.

Kiitos kaikille jotka pisti ketjut mulle tosta, hitto jostain syystä oli päässyt tuo dailyfaceoff katoamaan kirjanmerkeistä, enkä muistanu pirullakaan mikä se oli.

Oli kyllä iltapäivä peliksi suhteellisen viihdyttävä, vähän hidasta peliä aika ajoin, mutta lopussa vauhti vielä vähän kiihty.

Kiekura

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kiitos kaikille jotka pisti ketjut mulle tosta, hitto jostain syystä oli päässyt tuo dailyfaceoff katoamaan kirjanmerkeistä, enkä muistanu pirullakaan mikä se oli.

Oli kyllä iltapäivä peliksi suhteellisen viihdyttävä, vähän hidasta peliä aika ajoin, mutta lopussa vauhti vielä vähän kiihty.

Jos oon tehnyt tän tän Otteluseurannan niin laitan joukkueen kokoonpanot aina aloitukseen. Eli joukkuetta klikkaamalla näkee ne kokoonpanot :)

Jos oon tehnyt tän tän Otteluseurannan niin laitan joukkueen kokoonpanot aina aloitukseen. Eli joukkuetta klikkaamalla näkee ne kokoonpanot :)

Jes, idiootti kun olen, huomasin tuon vasta myöhemmin.

Itseänikin välillä ärsyttää ihmiset jotka keskustelu palstoilla kysyvät asioita joihin on vastattu pari viestiä takaperin ja nyt sorrun itse samaan.

Should get punished like THIS

Linkki on SBnationin sivulla gif kuva.

Kiekura

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jes, idiootti kun olen, huomasin tuon vasta myöhemmin.

Itseänikin välillä ärsyttää ihmiset jotka keskustelu palstoilla kysyvät asioita joihin on vastattu pari viestiä takaperin ja nyt sorrun itse samaan.

Should get punished like THIS

Linkki on SBnationin sivulla gif kuva.

Hah ei se mitään ja mainitsin lähinnä, että tiedätpä tulevaisuudessa että ne on siinä.

Lisäsin CBJ-Bruins matsin koosteen aloitukseen jos joltakin jäi peli näkemättä

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy