Sääli, että yleisö on vielä Liiga moodissa ja katsomosta alkoi älytön parkuminen, kun Mäki laitettiin tylysti ja puhtaasti pystyyn.
Harju on jotenkin yössä. Kokoajan myöhässä.
Sääli, että yleisö on vielä Liiga moodissa ja katsomosta alkoi älytön parkuminen, kun Mäki laitettiin tylysti ja puhtaasti pystyyn.
Harju on jotenkin yössä. Kokoajan myöhässä.
Itselläni tuli mieleen kirjoittaa hienosta taklauksesta, eikä negaation kautta yleisön reaktiosta siihen.
Komea pommi. Muutamalla Jokereiden liigataustaisella jätkällä vielä hiukan oppirahoja maksettava tilan ja ajan kanssa.
Ei taida olla KHLssä olla lainkaan helppoja pelejä. Jotenkin mietin että helposti poffeihin, mutta mennee sekin tiukalle.
Nimenomaan! Voin jopa myöntää, että koska oon asunut pienenä pääkaupunkiseudulla, mulla on varmaan vieläkin jossain ainakin joku Jokerit-pinssi. "Kaikissa asuu pieni jokeri" vai miten se meni?Ihan siistiä seurata peliä Viasatilta. Jokereissa pelaa paljon tuttuja pelaajia, jotka tuskin Suomessa pelaisivat muuten. Hyvä piristysruiske suomalaiselle kiekolle Jokerit ja KHL.
Novotnyn pyssy ylänurkkaan oli sellainen taidonnäyte, joita Jokereilta ei tällä hetkellä löydy. Sääli, että menetettiin Nagy.
Ei taida olla KHLssä olla lainkaan helppoja pelejä. Jotenkin mietin että helposti poffeihin, mutta mennee sekin tiukalle.
Nimenomaan! Voin jopa myöntää, että koska oon asunut pienenä pääkaupunkiseudulla, mulla on varmaan vieläkin jossain ainakin joku Jokerit-pinssi. "Kaikissa asuu pieni jokeri" vai miten se meni?