Mainos

Otteluseuranta la 4.2.2006

• 44 257
  • 285
Tila
Viestiketju on suljettu.

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Alistaja siis pois. Voi hitto.

Aivotärähdys. Tämä taisi olla tässä, puolustus on melkoisen onneton.

Vaha 2-2, ja Erotiikka syötti.

Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ei voi muuta, kun nauraa vaikka TPS tasoitti. On toi selostus meinaa sitä luokkaa, että ei HELVETTI! SIELLÄ OOOOOOOOOOOOOOOON!:D:D
Päästäis nyt päiviltä noi selostajat, huh huh, mitä bönde- meininkiä.

Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
"Sieeeelllä ooooooooon..." Tasan 2-2. Eronen-Vahalahti -akseli toimii.

AA:n selostajilta tuli juuri ennen maalia nohevaa kuittailua Juhani Ikosen "värikkäitä lausuntoja" kohtaan, että saa nähdä muuttuuko diagnoosi Kiprun aivotärähdyksestä pelin jälkeen.

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Luigi Pavarotti kirjoitti:
Ei voi muuta, kun nauraa vaikka TPS tasoitti. On toi selostus meinaa sitä luokkaa, että ei HELVETTI! SIELLÄ OOOOOOOOOOOOOOOON!:D:D

Selostus on kyllä kieltämättä huvittavaaa ja jopa ärsyttävää. Taas piti hehkuttaa että Sheddenin taktiikkaa kun Lostedt tulee jäälle. ARGH!

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Ja IFK-fanit senkun inisee selostuksesta. LOL sanon minä! Keskittyisi IFK peliin eikä selostajaan. TPS vie.

Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Speedye kirjoitti:
Ja IFK-fanit senkun inisee selostuksesta. LOL sanon minä! Keskittyisi IFK peliin eikä selostajaan. TPS vie.

Ei onnistu, kun naurattaa niin helvetisti! Mistäköhän helvetin tuppukylästä noi selostajat on tullu, vaiko kenties Turusta? :D

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Mistäköhän Italian laaksoista tämä "Pavarotti" on tullut? :DD Ei voi kuin nauraa. Stadin slangiako siellä pitäisi vääntää, että te ymmärtäisitte? Nooo.. keskitytään siihen peliin.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Speedye kirjoitti:

Ainahan se vituttaa kuunnella vastustajan lasien läpi tullutta selostusta. Tämä oikeasti on hyvää selostusta ja sen pitääkin olla TPS-voittoista, tuleehan se Turun paikallisradiosta.
Kuunnelkoot Tsadilaiset joskus pelejä omista paikallisradioista.

Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Speedye kirjoitti:
Mistäköhän Italian laaksoista tämä "Pavarotti" on tullut? :DD Ei voi kuin nauraa. Stadin slangiako siellä pitäisi vääntää, että te ymmärtäisitte? Nooo.. keskitytään siihen peliin.

Pavaratti on kotoisin Stadista, kuten varmaan huomasitkin. Minulle on aivan sama, mitä kieltä siellä radiossa puhutaan, kunhan pysyisivät asiallisella linjalla. Liiottelukin olisi hyvä jättää sikseen.

trigger

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC member #24
Parsonsin eka.
Ja kiekko talteen..
Jortsu on hassu..

Eipä siellä mitnkäänlaisia muutoksia ole ylivoiman miehistöissä tapahtunut. Näyttäisi silti pyörivän ihan hyvin, mutta silti olen pettynyt Koivun trash talkiin...

Kukakohan tänne pitäisi roudata valmentamaan, että Pahikin joutuis penkin päähän tahi katsomoon nostelemaan kypäräänsä?

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
I-F-K, I-F-K... Kyllä. Alennun tähän tilaan äärimmäisessä hädässä. Punanuttua en kuitenkaan päälle laita, enkä muutenkaan rupea liian nöyräksi. Hmmm... kaapista löytyisi kyllä lahjaksi saatu HIFK-pipo... no ei nyt sentään... ei vielä...

Outo lauantai. Baari-illan(yön) jälkeen ei ole krapula ja IFK:n voittoa toivotaan =). Kaikin puolin erikoinen kausi meillä.

Tehkää nyt yv-reppu naapurit!

Edit: Ja sieltähän se tuli! Vielä ei tarvittu pipoa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.