Otteluseuranta la 19.4.-su 20.4.

  • 19 265
  • 251

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Harvinainen tilanne tv-tarjonnan suhteen, että nyt saa valita katsooko pelin Canalin vain NASN:in kautta.

Mistä ihmeestä tälläinen tieto? Ei mulla ainakaan mikään Canalin kanavista matsia näytä eikä Canalin sivuillakaan mainita että tulisi.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Olihan huikea alku, kuusi ja puoli minuuttia ottelun alusta ilman pelikatkoa : ) molemmissa päissä molarit aloittaneet vakuuttavasti, vähämaalinen peli tulossa.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Mistä ihmeestä tälläinen tieto? Ei mulla ainakaan mikään Canalin kanavista matsia näytä eikä Canalin sivuillakaan mainita että tulisi.

Ei tule vai? Näin olin lukenut... muistaakseni perjantaina, että Canal näyttää myös. No onneksi on NASN, ainakin täällä : )
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät & NHL
Aivan mahtavaa peliä ja mahtava yleisö. Hieman toista kuin eilinen Avalanche - Wild perseily mikä oli tylsimpiä playoff-pelejä mitä on tullut nähtyä vähään aikaan.
 

Johnny K

Jäsen
Suosikkijoukkue
S-Kiekko,HIFK, Detroit Red Wings, SJK
Eikö tolta PooPoolta voisi joku repiä päätä irti!

Vielä ärsyttävämpi kuin Avery... Ja Avery sentään osaa pelatakkin.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Lopeta jo Chelios. Ämmä hamaan loppuun saakka.

Noinhan se taitaa olla. Ensin keihästää itse ja kun ei itse pidä kunnolla kiinni mailastaan, niin anova katse tuomariin ja rintauintiliikkeet päälle.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Kyllä tuolla on täysin eri tunnelma kuin jossain Joe Louis Arenalla.

Ymmärrän kyllä, että fanit jotka eivät ole koskaan nähneet Stanley Cupin toista kierrosta, syttyvät ekan kierroksen vääntöihin. Toista se on kaupungissa, jossa on päästy "muutaman" kerran juhlimaan lordin maljaa...

Detroitille illan ensimmäinen yv, nyt se avausmaali tulostaululle!
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Detroitin liike parasta mitä tässä sarjassa kertaakaan aiemmin... Ihme on jos ei kohta punalamppu hehku Ellisin selän takana.

Osgood nöyryyttää Legwandia kovalla syötöllä...
 

Johnny K

Jäsen
Suosikkijoukkue
S-Kiekko,HIFK, Detroit Red Wings, SJK
Kronwall tarjosi paikan Nashvillelle siirtyä johtoon...
Tiukkaa peliä todellakin. Ei voi sanoa kumpi vie voiton. Maalivahdit jälleen todella isossa roolissa.
Onneksi Ozzy näyttää ainakin erittäin varmalta.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja Filppula missaa varman maalipaikan...

Erikoinen tilanne, olen aina vihannut Detroitia, mutta nyt Filppulan takia pitää kai sitäkin vähän kannattaa.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Filppula huonosta asennosta tyhjästä maalista ohi...

HUIKEA ERÄ OLLUT HUH ! ! !
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Huikea tuo Chelios-bio. Kun vanha herra syntyi, oli maailma vähän toisenlainen paikka...

Kyllä näkee, että Valle oli aikanaan Juha Lindin koulussa. Missään muualla ei opi laukomaan noin (huonosti).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös