Mitä nyt hetkittäin olen uskaltanut silmäni uhrata tolle hävettävän huonolle kuvanlaadulle niin täytyy sanoa, että ihan kohtuullisen hyvin ollaan kuitenkin puolustettu tässä kolmannessa erässä. Hyvää vieraspelaamista.
Jes! Voitto tuli. Ihan kuin suomen maajoukkue viime MM-kisoissa, puolustaen voittoon. Onhan tämäkin tyyli ihan nautittavaa katsomista, kun maalivahti hoitaa hommansa, ja puolustus kestää jotenkuten. Sitten hyökkäyksessä on paljon taitoa, joten ei tarvita niin hirveästi paikkoja, että voitetaan peli. Hienoa Jokerit!
Eka vieraspeli voitettu ja aattelin vähän tilastoja heittää niille jotka eivät peliä nähneet ja ovat pelkkien kommenttien varassa.
Laukaukset tra-jok 32-23 joten veskarit siis Fokin 91.3%- Helenius 96,88%! Jäähyt 4-5 eli yllättävän vähäjäähyinen peli! Aloitukset menivät traktorille 22-15. Itse yritin striimin välityksellä katsella 2&3 erän mutta tuo kuva ei kyllä tehnyt oikeutta itse pelille.... no pääasia että 3 pistettä saatiin plakkariin.
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt!Kirjaudu / Rekisteröidy