Otteluseuranta la 11.10 SM-Liiga

• 52 210
  • 253
Suosikkijoukkue
Kai sen nyt jo uskaltaa tunnustaa: KeuPa HT
Kuka mahtoi olla Eavesin telonut pelaaja? Antaisin Matikaisena kuolemantuomion, ihan vitun sama kuka käy suorittamassa.

Toivottavasti lapseni ei käy samaa koulua kuin sinä.

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Polvea kehiin vaan. Nyt on se viimeinen hetki irrottaa raudat ja päästää Polvi irti!

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Kuka mahtoi olla Eavesin telonut pelaaja? Antaisin Matikaisena kuolemantuomion, ihan vitun sama kuka käy suorittamassa.

Joo se olis kiva tietää, tuntuu niin varmalta toi tietolähde.
Jännä juttu ettei kukaan muu vissiin ole huomannutkaan koko telomista,
mutta onneksi on tekstari-frendit.

Btw. ja joku vielä vinkuu että Suomessa pitäisi tiukentaa aseenkantolupien saamista eihän teitä Auvisia & co näytä paljoa näissä nettiportaaleissa sikiävänkään

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators

Nimenomaan. Alkukaudesta voi ja pitääkin lähettää viestejä että meidän tähtiä ei saa teloa. Salmisen voisi vetää kylmäksi, mielellään laillisesti. Tai sitten vaan ihan nyrkillä.

cyclone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
On tää kyllä huikea tämä porilaisten hitsariradio, selostus vielä menee koska pitäähän paikallisradion selostajan hiukan kotiinpäin vetääkin, mutta nämä erätauolla soitettavat musiikit kruunaavat kyllä kokonaisuuden: mamba, lauri tähkä, spice girls... Juuri ensimmäisenä lätkästä mieleen tulevaa äijämusiikkia =)

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Anteeksi, jos missaan jotakin, mutta tämä polvitaklaushan on nähty vain Tommiin kaverin tekstiviestinä? En nyt ihan vielä alkaisi siitä itkua repimään. (Ja en puolustele. ahohan ei näe yhtään mitään tuolla, oikeasti)

Kilpeläinen pitää pystyssä. Onneksi.

EDIT: Radio Porin musiikkihan on kieltämättä todella.. öh.. Laajaa. Kuitenkin "Asema aikuiseen makuun" maustettuna spaissareilla sunmuilla "helmillä". Soi siellä joskus oikeakin musiikki

Suosikkijoukkue
On tää kyllä huikea tämä porilaisten hitsariradio, selostus vielä menee koska pitäähän paikallisradion selostajan hiukan kotiinpäin vetääkin, mutta nämä erätauolla soitettavat musiikit kruunaavat kyllä kokonaisuuden: mamba, lauri tähkä, spice girls... Juuri ensimmäisenä lätkästä mieleen tulevaa äijämusiikkia =)

On se vaikeeta. Mä en siis voi seurata kiekkoo, jos mun joukkue ei voita ja vierashallissa ei soiteta mun lemppareita! Vittu mä oon ÄIJJÄ!

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Salmisen voisi vetää kylmäksi, mielellään laillisesti. Tai sitten vaan ihan nyrkillä.

Salminen on se sama saatanan vässykkä, jotta Brennan ajoi takaa ja Alpo itki tästä aiheesta. Mä lähtisin siitä, että Salminen ei pelaa kauttaan loppuun asti, ilmeinen urpo

Viimeksi muokattu:

trap

Jäsen
Saanut siis kuulemma kaksi tälliä ollessaan kiekottomana, ensimmäinen ekassa ja toinen toisessa erässä. Ei lähtenyt koppiin (Porissahan ei vissiin aitiosta pääse suoraan?), mutta istui penkin päässä ja Ryhänen pelasi ykkösketjussa toisen erän jälkipuoliskon.

Eaves ei tullut enää kolmanteen erään.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners

Silloin kun Tero Vaara lauloi särkyneestä sydämestä niin sä maalasit omalla paskalla keittiön pöydän jalkoja:)

Kuunnellakseen äijämusiikkia asenteella, pitää ensin itse olla äijä.

Jesters

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks, Teemu Selänne #8, ManU
Jokerit tekee toisen maalin!?! Mikä niille nyt tuli?!?

Mike Bishai 2-0 (Jani Rita, Joey Tenute) 43.23

Suosikkijoukkue
Silloin kun Tero Vaara lauloi särkyneestä sydämestä niin sä maalasit omalla paskalla keittiön pöydän jalkoja:)

Kuunnellakseen äijämusiikkia asenteella, pitää ensin itse olla äijä.

ISO peukalo.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Liivik ja Brennan saavat peräkkäin kakkosen. Syynä molemmilla ollut ilmeisesti puhdas taklaus. Ja IFK-lisääkö ei ole?

Ika Lehkonen sanoi ifk-koutsina erään TPS-HIFK -ottelun jälkeen: jäähyt olisi voinut antaa aina samasta syystä "jääkiekkoilu". Tämä tästä menneisyydestä, Rauman tilanteita en siis näe.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy