cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
En tiedä, mutta jostain syystä kuulen korvissani Tuomas Nyholmin vienon nasaaliäänen toteamassa "Mut toi KooKoo? Onko näillä Mestis-jengeillä mitään tekoa Liigassa? Minä lupaan syödä hattuni, jos KooKoo...".

Pitää varmaan hakeutua hoitoon moisten äänien takia.

Jörnimisen jälkeen toiseksi parasta ajanvietettä taitaa olla Jatkoaikaan kirjoittaminen. Ja jos mä satun olemaan yksin, niin mä saatan tehdä niitä yhtä aikaa.

Tilastomies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo ja muut laaksokunnan jääkiekkoseurat
Ei voi kuin haltioituneena katsoa, miten KooKoon soturit pelaavat vaihdosta toiseen! Muutaman pelin edellisinä vuosina telkusta nähneenä, en voi kuin ihmetellä/ihailla nykyistä menoa. Pakko ostaa TeliaTv loppukaudeksikin.

Loistava joukkueen kokoonpano, mahtava valmennusporukka, mitä muuta voisi toivoa?

T-mies

ukkometso: "En minä ainakaan, eikä meidän Erkkikään."
J.Hotti: "Ei, en toivo kenellekään (en edes KooKoo-pelaajalle) loukkaantumista, .... Sairas en ole, kirjoituksissani ehkä joskus ajattelematon"

yaremchuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo,Josh Green,Malte Strömwall, Suvi Teräsniska
Tänään ei missään nimessä helppo peli Tepsiä vastaan, kotijoukkue on selvästi alkanut petrata viime peleissä. KooKoolla ehkä jopa pienoinen kotietu koska todennäköisesti matkustaneet paikalle jo eilen ja Tepsi painellut yötä myöten Hämeestä kotiinpäin. Ja yhden ison edunhan luo varsin mittava kannustusjoukko, oliko jopa kolme bussillista, mahtavaa!!!

Jaded

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Huonoja syöttöjä ympäri kenttää,mutta saadaan luotua paikkoja. Ei Tirronen kummoisesti vakuuta joten ei muuta kuin kuteja sinne vaan. Tolpassakin on jo käyty.

Arvalla eteenpäin.

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Tänään tulee turpiin. Scheisse.

Dee Dee Ramone on being in a rehabilitation center: “That was fucked up. They also made me play volleyball. It was a nightmare.”

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Kyllä se vielä joskus osuu, jos aina veikkaat KooKoolle tappiota, mutta ei vielä tänään.
KooKoo dominoi niin kentällä kuin katsomossa. Hyvin kuuluu KKP:n laulu.
tottakai, ei viitti jinxata

Dee Dee Ramone on being in a rehabilitation center: “That was fucked up. They also made me play volleyball. It was a nightmare.”
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy