mustaoranssi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
Se on hienoa että on tasaisemmin onnistumisia. Viime kausi meni ihan Maltella
Ei vaan SaiPa pärjää liikkeessä meille tällä hetkellä. Pieni kurittomuus edelleen näkyy, mutta kolmas erä oli kyllä isät vs pojat.
Tänään voitosta ehkä 60% oli SaiPan huonoutta ja 40% kotijoukkueen hyvyyttä, sen verran aneemiset keltamustat askissa tänään nähtiin ja KooKoo kotiutti pisteet lopulta jopa helposti.
Joulukiireet, Telia-TV, ihan hyvä yleisömäärä. Itse olisin valinnut KooKoolle Joulun jälkeisen pelin. No nyt SaiPa voitti. Kaakon Derpy on hieman menettänyt hohdettaan eikä lappeenranralaiset jaksa tulla Joulumieltä pahottamaan juuri ennen.Perjantai-ilta, Kaakon derby ja KooKoon historiallisen hyvä menestys. Kyllä yleisömäärä pitäisi alkaa vitosella.
Itse olisin valinnut KooKoolle Joulun jälkeisen pelin.
No lähinnä puhuin yleisömäärästä, johon viittasinkin lainauksella. En tiedä mistä sinä puhut.Ei se nyt hirveästi harmita, kun tämä joulua edeltävä peli voitettiin ja seuraava tulee pian. Joulun jälkeiset pelit voivat olla aikamoista läpsyttelyä, ja luotan siihen, että KooKoo hoitaa sellaiset myös vieraissa, koska on tällä hetkellä yksinkertaisesti SaiPaa parempi joukkue.
Niin arvon @nummenkallio, tarkoitin, että olisiko sinun arvion mukaan tänään ollut enemmän porukkaa hallilla, kuin mitä viime kotipelissä katsojia oli?Kisapuisto alkaa olla loppuunmyyty. Hienoa, derby alkakoon
Niin arvon @nummenkallio, tarkoitin, että olisiko sinun arvion mukaan tänään ollut enemmän porukkaa hallilla, kuin mitä viime kotipelissä katsojia oli?
Ei toki. Itse vain olisin toivonut Tapanin päivän peliä Kouvolaan. No ehkä ensi kaudella.Vaikea sanoa. Kisapuiston loppuunmyynti on eri asia kuin Lumonin loppuunmyynti. Kyllä kai tapaninpäivän pelit kiinnostavat aika hyvin, mutta en sitä viime perjantaitakaan pidä huonona päivänä.
Vaan väliäkö näillä, Kaakon herruus tulossa!