Otteluseuranta (KooKoo)

  • 271 656
  • 3 029
Tila
Viestiketju on suljettu.

Arturo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Seattle Kraken, Chelsea
Olin kyllä katsovani tuosta liigavahdin videosta, että se oli Gallo, mutta ehkä silmät valehteli.

Edit. Kyllä se vaan Gallo kuulkaas oli ketä päähän osui.
 

yaremchuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo,Green,Strömwall, Caito, JP Haataja
Olin kyllä katsovani tuosta liigavahdin videosta, että se oli Gallo, mutta ehkä silmät valehteli.

Edit. Kyllä se vaan Gallo kuulkaas oli ketä päähän osui.

Koivistoa selostaja huhuili, törkeä oli, alle kuuden pelin ei voi Jaakola selvitä jos linja pitää.
 

Arturo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Seattle Kraken, Chelsea
Se on poijjaat sillai et me pelataan tällä hetkellä ihan helvetin hyvää lätkää. Ja vieläpä voittavaa sellasta.
 
K

Kiekkokatsoja

Lahdessa on mukavan näköinen lintu.. pahasti jäänraossa.
Hyvää on, että Hakulinen herää, sillä tässä on pelaaja jolla voisi olla paljon annettavaa.
 

Arturo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Seattle Kraken, Chelsea
Mulla on sellanen fiilis, että tällä kaudella voidaan taistella jopa suorasta pleijaripaikasta. Eiku ainii vielä se synkkä marras- ja joulukuu on edespäin..
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mulla on sellanen fiilis, että tällä kaudella voidaan taistella jopa suorasta pleijaripaikasta. Eiku ainii vielä se synkkä marras- ja joulukuu on edespäin..

Noh noh, jäitä hattuun. Toivottavasti Koivistolle ei käyny pahemmin

E. Eikun siellähän se painaa. Viimevuonna olis ollut kausi ohi
 

Incorrect

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olli Salo Sexy Hockey
On ollu kyllä hieno seurata KooKoon otteita viimeaikoina. Aiemmin pelit ollut maalin pelejä, mutta tänään saatu siihen maalintekemiseen se kaivattu yksi napsu lisää. Hyvältä näyttää!
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Mulla on sellanen fiilis, että tällä kaudella voidaan taistella jopa suorasta pleijaripaikasta. Eiku ainii vielä se synkkä marras- ja joulukuu on edespäin..
Muistutan vielä, että viime kaudella se taisi oli juuri syksyinen Pelicans-voitto, jonka jälkeen KooKoo keikkui hetken aikaa top 6:ssa mutta sitten paska lensi tuulettimeen ja seurasi massiivinen tappioputki. Joten @mustaoranssi a kompaten jäitä hattuun. Kyllä mä silti playoffeissa mieluummin näkisin hyvin yhteen pelaavan KooKoon kuin aivan sekaisin olevan pelikaanilauman. Ja hyvinhän toi teidän peli on rullannut tänään(kin), ei mitään teiltä pois vaikka vastustaja onkin ollut luokkaa aivan säälittävä.
 

Larry David

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kookoo turussa kahteen yhteen ja minuutteja myöhemmin jensen laittaa meiät samassa kylässä piirun verran lähemmäs eeämmiä.
 

Larry David

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Aika turakaisia nuo artukaisten pakit.

Edit. artukaiset—>artukaisten
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös