Kärpät-Djurgården 6-5. Voittomaali 40 sek ennen loppua, asialla Mikko Lehtonen.
22.08.2007 klo 21.32 #26 J Joonas Jäsen Suosikkijoukkue Kärpät, OTP Kärpät-Djurgården 6-5. Voittomaali 40 sek ennen loppua, asialla Mikko Lehtonen.
22.08.2007 klo 21.32 #27 D Duvel Jäsen Suosikkijoukkue Turun Puuhasteluseura KJ hunter kirjoitti: Morrisonilla nähtävästi mennyt solisluu poikki. Laajenna klikkaamalla Jaahas. Se oli sitten harvinaisen lyhyt vierailu Tepsissä. Toivottavasti uusi äijä saadaan tilalle mahdollismman pian.
KJ hunter kirjoitti: Morrisonilla nähtävästi mennyt solisluu poikki. Laajenna klikkaamalla Jaahas. Se oli sitten harvinaisen lyhyt vierailu Tepsissä. Toivottavasti uusi äijä saadaan tilalle mahdollismman pian.
22.08.2007 klo 21.50 #28 V Vanha Len Jäsen Suosikkijoukkue TPS, Boners kloever kirjoitti: Linköpingiä ei kiinnostanut pelata, siinä syy numeroihin. Laajenna klikkaamalla Juu tämän on pakko olla syy sillä eihän TPS missään nimessä parempi ollut. Ihmettelen vaan vastustajan puuttuvaa ammattiylpeyttä.
kloever kirjoitti: Linköpingiä ei kiinnostanut pelata, siinä syy numeroihin. Laajenna klikkaamalla Juu tämän on pakko olla syy sillä eihän TPS missään nimessä parempi ollut. Ihmettelen vaan vastustajan puuttuvaa ammattiylpeyttä.
22.08.2007 klo 21.53 #29 D dexteri Jäsen Kyllä se on niin että ei kukaan häviämään lähde. Mutta jos toinen on alussa parempi niin se näyttää että toinen ei yritäkkään, näin mä sen asian ajattelisin. Kais siinäkin joku masennuskohtaus si iskee tms.
Kyllä se on niin että ei kukaan häviämään lähde. Mutta jos toinen on alussa parempi niin se näyttää että toinen ei yritäkkään, näin mä sen asian ajattelisin. Kais siinäkin joku masennuskohtaus si iskee tms.
22.08.2007 klo 22.19 #30 J Jippo Jäsen Suosikkijoukkue HIFK HIFK-Davos 4-3 HIFK näkyy voittaneen Davosin 4-3, mutta tämän tarkempaa tietoa ei "virallisista" lähteistä näy löytyvän ainakaan vielä.
HIFK-Davos 4-3 HIFK näkyy voittaneen Davosin 4-3, mutta tämän tarkempaa tietoa ei "virallisista" lähteistä näy löytyvän ainakaan vielä.
22.08.2007 klo 22.28 #31 N NKokki Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit+Suomen maajoukkue Itse paikalla olleena voinen ilmoittaa, että pelissä nähtiin enemmän kuin kaksi tappelua. ;) Asialla AINAKIN Pesonen sekä Cook. Olivat aivan kelpo hanskauksia.
Itse paikalla olleena voinen ilmoittaa, että pelissä nähtiin enemmän kuin kaksi tappelua. ;) Asialla AINAKIN Pesonen sekä Cook. Olivat aivan kelpo hanskauksia.