Amerikanihme
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
Kyle Palmieri kaksi maalia ekassa erässä...pysyykö nyt ykkösessä?
Ei tuo kyllä mielestäni ollut polvitaklaus. Ennemminkin luulen noista vähän kummallisista asennoista johtuen Z:n polven osuneen Perreaultin mahan seudulle. Kuitenkin aivan päivänselvän pelin viimeisellä minuutilla hieman turhan kovaa pelaamista, joten tuomarit päättivät vain poistaa ottelusta.Onko mulla liian oranssit lasit vai oliko tuo Harry Z:n taklaus ihan oikeasti 5+20 polvitaklauksen veroinen? Selostajat vertasi jo Taylor Hallin tapaukseen, vaikka tuossa törmättiin pelkän polvitaklauksen sijaan ihan kroppa vasten kroppaa. Toki jaloille kävi kans, myönnetään.
Ei tuo kyllä mielestäni ollut polvitaklaus. Ennemminkin luulen noista vähän kummallisista asennoista johtuen Z:n polven osuneen Perreaultin mahan seudulle. Kuitenkin aivan päivänselvän pelin viimeisellä minuutilla hieman turhan kovaa pelaamista, joten tuomarit päättivät vain poistaa ottelusta.
Ei muistaakseni ole ennen tehnyt kypärätemppua NHL:ssä. Nick Bonino teki tempun äskettäin Losia vastaan.Honda Centerissä pyörähtää käyntiin toinen erä ja Palmieri viimeistelee hattutemppunsa. Onkos se jo toinen tällä kaudella?
Ei muistaakseni ole ennen tehnyt kypärätemppua NHL:ssä. Nick Bonino teki tempun äskettäin Losia vastaan.
edit. Onko tuo Fasth hävinnyt vieläkään?
No niin, Penner puuntakaa kiekotonta Smithiä päähän.
Mitenköhän helvetissä tuosta ei tullut jäähyä?