Otteluseuranta ke 29.10.2008 CHL

  • 14 848
  • 83

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Espoossa melkein täysi areena näkee viihdyttävää ja vauhdikasta kiekkoa. Loistavaa!

Mielenkiinnolla odotan, miten negatiivisesti iltapäivälehdet tulevat tällä kertaa uutisoimaan Bluesin mahdollisen hienon voiton. "Heikko Blues vain vaivoin loukkaantumisista kärsivää HV:tä parempi", "CHL ei kiinnostanut espoossa, hallissa tyhjiä penkkejä" jne.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Ei meinaa millään toimia tuo Sopcast. Kun yrittää kirjautua sisään, tulee vain viesti "Can not access Sopcast service...". Myöskään sopcast.com ei minulle avaudu (ie/firefox). CHL.comin striimi kyllä näkyy, mutta mielummin katselisin Bluesin peliä. Liekö kellään mitään neuvoja tähän hätään/onko kohtalotovereita?
 

Taklaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Espoossa melkein täysi areena näkee viihdyttävää ja vauhdikasta kiekkoa. Loistavaa!

Tästä olen itsekin tyytyväinen. Harkitsin pitkään itsekin paikan päälle lähtemistä. SaukkosMika on muutamaan otteeseen puhun täydestä areenasta, mutta tosiaan ihan täynnä ei halli taida olla. Kuvan perusteella kuitenkin enemmän katsojia kuin uskalsin odottaa.
 

Aapo Jukola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, JoKP
Täällä toimii my2p2:n ylempi striimi 100%:lla. Kolmannella yrityksellä lähti käymään.
 

Gepardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Hitto, miten pihalla tuo Saukkonen. Ei olekaan tullut kaverin selostusta kuunneltua sitten Hockey Nightin.
 

Kaberle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Maple Leafs, Chelsea
Olipas heikko yv Bluesilta. 5vs3:kin puolitoista minuuttia eikä edes yhtään todellista maalipaikkaa.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Kirjoittakaas Sopcastin Adress kenttään:

Channel - 33952

Näkyykö tuolla ?
Ehkä näkyisi, mutta koko Sopcast ei mulla pelitä. Mikä lie vialla, on se ennen kirjautunut sisään ongelmitta.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ehkä näkyisi, mutta koko Sopcast ei mulla pelitä. Mikä lie vialla, on se ennen kirjautunut sisään ongelmitta.
Kyllä se mullakin antoi jotain virhettä sisäänkirjautumisen jälkeen, mutta sain sitten VLC:n kautta tän pelittämään.
 

Quagmire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, SoJy
päätuomari heitti nätisti äijät pois tieltään, kun meni tarkistaa, oliko kiekko maalissa:D
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Kyllä se mullakin antoi jotain virhettä sisäänkirjautumisen jälkeen, mutta sain sitten VLC:n kautta tän pelittämään.
Ok, mutta täällä se yrittää kirjautua jonkin aikaa ja sitten tulee virheilmoitus: "Can not access Sopcast service...". Päivitin uusimpaan Sopcast-versioonkin, mutta ei auta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös