Otteluseuranta kaudella 2023–2024

  • 549 720
  • 18 014

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Ei tääkään tappio Leevin (tai Lassin :p ) piikkiin mee. Kyl ensisijaisesti vastuussa on Vuorinen ja Härkälä. Vuorinen kasaa joukkueen ja Härkälä virittää sen pelaamaan joka ilta.
Vastuun kantaa valmentaja ja utj, mutta omasta pelistään kantaa vastuun Viitala itse. Laukaus on liigan eliittiä, kaikki muut ominaisuudet mestistasoa. Hidas, kädetön ja yrittäminen puolivillaista.
 

SeppoKaali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, KaMa, Suomen maajoukkueet
Naurattaa jo, että ihan varmaan sitten taas tiistaina pelataan loistava peli Ilvestä vastaan josta todnäk kuitenkin tulee se 0p ja sitten taas kipsaillaan lauantaina Kouvolassa. Huoh, ei vielä mennyt itsellä kanavapaketti hyllylle mutta tekisi mieli näin tehdä mikäli ei tiistaina tule 3p ja kuittaisi tämän häviön
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Naurattaa jo, että ihan varmaan sitten taas tiistaina pelataan loistava peli Ilvestä vastaan josta todnäk kuitenkin tulee se 0p ja sitten taas kipsaillaan lauantaina Kouvolassa. Huoh, ei vielä mennyt itsellä kanavapaketti hyllylle mutta tekisi mieli näin tehdä mikäli ei tiistaina tule 3p ja kuittaisi tämän häviön
Toi on klassikko, pelata kärkijengejä vastaan helvetin hyvin ja jäädä ihan lopussa sitten nollaan. Vastaavasti Sportit ja HPK:t tuottaa ylitsepääsemätöntä tuskaa ja paskaa.
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Lopputulos - 3 euroa kirosanoihin. Kiitos, Ässät!
"Isi. Miksi toi setä huutaa", kysyi joku kolmevuotias joka istui vieressä.

Onneksi kauden viimeinen paikan päällä. Ei näitä jaksa sydän, sulkijalihas, eikä lompakko
 

Blade80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
On se surullista, kun Ässähyökkääjät ei kykene muuta kun heittään kiekon kulmaan tai maalille.

Kuten Jalonen sanoi, moni Ässähyökkääjä ei pysty pitämään sitä kiekkoa vaan joutuu heittelemään sitä kulmiin tai maalille.
Tätä olen koko kauden toitottanut, Ässien kiekollinen taso ei riitä kiekossa pysymiseen.
Hyökkäyksen osalta taito, kiekollisuus ja pelisilmä, ovat jääneet hankkimatta täysin.
Tällä hetkellä JMJ ainut, Davidsson auttavasti, mutta ei ole mikään pelintekijä ja pakeista Lefe.
Hämeenahon huono jakso tuli juuri pahaan aikaan, kun niitä apuja kärkipelaajilta tarvitaan.

MDn ominaisuudet ovat kaikki varmaan nähneet ja voin sanoa, että olisi tehnyt melko isot tehot jossain, missä olisi päässyt niitä vahvuuksiaan käyttämään. Ässissä ne nähtiin aivan liian myöhään, jotta olisi haluttu tai voitu siihen reagoida hankkimalla lisää apuja kiekolliseen rooliin.

Pakistossa Lefe ainut, jolla pelikäsitys riittää fiksuun kiekolliseen peliin. Pakisto oli pääasiassa kasattu tyyliin huonosti luisteleva ja hyvin luisteleva pakki, no toki Riekkinen-Zabransky on pelkästään huonosti luisteleva pari. Salmelan loukin jälkeen Heimosalmi-Lefe muodosti hyvin luistelevan parin, mutta Heimosalmen pelikäsitys ei ole kovin kaksinen, eikä Lefenkään nyt mikään ihan maaginen ole, mutta kokonaisuus paljon parempi.
Pakiston kiekollisuus on melko näennäistä ja jäänyt sulavaan luisteluun ja kiekon kuskaamiseen, mutta syöttötaito on jäänyt melko vaisuksi pl. Lefe.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos lupaat, että voitetaan kaikki Lukko-pelit ja Peter onnistuu niissä niin mä lupaan ostaa sen gamewornin.
Veikkaus Peterin pisteihin on luokka 0+6, koko kaudesta, eli joka Lukko peliin yksi syöttö, muissa peleissä ssiis 0+0.
 

Juhnu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool, Bayern Munchen,
Virtasen jäähy kuvastaa hänen pelaamistaan. Menee koohottamaan kolmantena äijänä tilanteeseen. Ei kovin fiksua, eikä edistä peliä. Taisi hänen pelit olla tältä kaudelta siinä.
Mahtaako JMJ pian kyllästyä laitureiden saamattomuuteen? Lenni vaeltelee varjojen mailla, eikä MD saa parastaan esiin.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Virtasen jäähy kuvastaa hänen pelaamistaan. Menee koohottamaan kolmantena äijänä tilanteeseen. Ei kovin fiksua, eikä edistä peliä. Taisi hänen pelit olla tältä kaudelta siinä.
Mahtaako JMJ pian kyllästyä laitureiden saamattomuuteen? Lenni vaeltelee varjojen mailla, eikä MD saa parastaan esiin.

Tuota edelsi vieläpä tilanne, missä Virtanen oli kiekolla ja miestä maalilla. Ei syötä viivaan, pakki olisi voinut laukoa. Ei lauo itse vaan heittää jumalauta ränniin. Mikä helvetti siinä rännissä on kun meidän pelaajat rakastaa laittaa kiekkoa ränniin mieluummin kuin minnekään muualle...

Tuon jälkeen ajaa kolmantena tilanteeseen ja lopulta pääsee istumaan boksiin. Älytön hölmöily.

Alivoimalla lähti toiseen päähän, kaatui kulmassa ja meni lopulta vaihtoon. Vastustaja sai tuosta hetkellisen 5vs3...
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ei kovin fiksua, eikä edistä peliä. Taisi hänen pelit olla tältä kaudelta siinä.

Tuskin ovat. Tiistaina voi puuttua hyökkäyksestä Ojantakanen, Erholtz ja miten mahtaa Joensuun pelikyky olla. Säästelläänkö häntä elintärkeään KooKoo kamppailuun?
 

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Vaikea löytää mitään universumia tai syytä miksi Ässät voittaisi tänään. Maalivahti peli oli Ilveksellä pitkään se akileenkantapää mutta nyt Gunnarsson on ollut jo hetken liigan parhaimmistoa ja pelaa liigan, mahdollisesti liigahistorian parhaan pakiston takana.

Tänään tulee kylää kyytiä
 

Tuamas

Jäsen
Yleensä silloin kun odotukset ovat kaikkein matalimmalla, Ässät yllättää.

Ratamettä on sopinut Padalle.

Itse olen tänään paikan päällä ja odotan vähintään yhdeltä pelaajalta kauden parasta esitystä. Lähtisin siitä että uroteot suorittaa joko Noiva tai MD.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Fc Barcelona. Sympatiat: SaiPa
Yleensä silloin kun odotukset ovat kaikkein matalimmalla, Ässät yllättää.

Ratamettä on sopinut Padalle.

Itse olen tänään paikan päällä ja odotan vähintään yhdeltä pelaajalta kauden parasta esitystä. Lähtisin siitä että uroteot suorittaa joko Noiva tai MD.
Itsekin just matkalla peliin ja toivon että voisin edes yhtä maalia juhlia...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös