Eli olis vituttanut kunnolla.Ässät oli tänään parempi, HIFK onnekkaampi.
Se eka vitonen minkä ehdein kunnolla seuraamaan vaikutti karmealta.
Eli olis vituttanut kunnolla.Ässät oli tänään parempi, HIFK onnekkaampi.
Ässiltä olis hylätty.Moneen kertaan nyt youtubesta katsonut 0.25x nopeudella niin kyllähän tuo nyt päivän selvä korkeamaila oli.
Näin se välillä menee. Toisessa erässä IFK:lla onnistui ihan kaikki, ja saivat vielä korkealla mailalla tehdä maalinkin.Mua jäi kyllä vituttaa urakalla. Vietiin ja hävittiin. Ifk oli ihan lapasia ja täysin voitettavissa.
No nosteessa ollaan, joten hyvä tästä on jatkaa ensi viikkoon.
Mielestäni Koivistoisen maali oli korkea jos osumahetki ratkaisee mutta olin myös 100varma että hyväksyvät. Tyhmät jäähyt nousi taas ratkaiseviksi ja Rubinista näki että olis kiva että sais huilata jonkun pelin. Liika on liikaa hänellekin.
Onko useinkin tällä kaudella niin tapahtunut?Rubin imuroi kaiken myös tänää
Tää Jatkiksen paskin saa edelleen jatkaa täällä. Eikö täällä ollut ikäraja? Ei varmaan mutta mä otan bännit ja tuun uudestaan keväällä jos nää uudet jätteet olis jo siivottu.Ikävä tappio, mutta hienoa että Ässät tekee taas maaleja. Puolustus vuoti tänään hieman, mutta kyllähän sen tiesi että ifk osaa maaleja tehdä
Ihan luottavaisin mielin tästä voi jatkaa, siskoksetkin ovat heränneet pisteilemään ja hyökkäyspeli näyttää muutenkin hyvältä. Tuo Graberin johtama ketju tosin pitäisi rikkoa, jos Lipiäinen tulee vielä tällä kaudella niin paikka voisi olla siinä Ikosen tilalla
Et ollut Nordikselle lokakuussa 2010? Turpaan tuli 11-3 ja olut virtasi. Muuan Joel Armia teki uransa ensimmäisen liigamaalin, vielä hienon sellaisen.Taas hyvä peli Nordiksella. 17 vuotta olen asunut stadissa enkä muista milloin olis tarvinnut pettyä padan otteisiin täällä. Erikoistilanteet ratkaisi kuten yleensä, mut kyl täst hyvä tulee.
Oliko sulla jotain mutistavaa tuosta viestistä vai länkytätkö omiasi? Ikävää jos on paha mieli pelistä, mutta mielestäni ässät pelasi hyvän pelin. Jos näin pelaa niin Ässät voi jopa hätyytellä kuuden sakkiaTää Jatkiksen paskin saa edelleen jatkaa täällä. Eikö täällä ollut ikäraja? Ei varmaan mutta mä otan bännit ja tuun uudestaan keväällä jos nää uudet jätteet olis jo siivottu.
Tack och adjö
Tällä palstalla on monenlaisia erilaisia ketjuja, mutta miten kukaan ei oo tehny vielä "Jatkoajan illan padat" ketjua?Ihan asialliset nostot ansaitsee asiallisen noston.
SK
*** Heimo
** Fabre
* Ojantakanen
Illan padat | Aktiivinen puolustaja ja kaksi hyökkääjää nousivat Ässistä esille Helsingissä
Satakunnan Kansan urheilutoimitus valitsee kaikissa Ässien tämän kauden otteluissa porilaisjoukkueen kolme parasta pelaajaa.www.satakunnankansa.fi
En ollut! Jotenkin onnistunut välttämään tuollaiset matsit.Et ollut Nordikselle lokakuussa 2010? Turpaan tuli 11-3 ja olut virtasi. Muuan Joel Armia teki uransa ensimmäisen liigamaalin, vielä hienon sellaisen.
Mitä turhaa, lampaanperseitä täällä jaetaan. Hukkaan menisi tommonen kehuketju.Tällä palstalla on monenlaisia erilaisia ketjuja, mutta miten kukaan ei oo tehny vielä "Jatkoajan illan padat" ketjua?
Rantala ja Brander päätuomareina tänään. Iltaa kuumeisesti odotellen henkäisen hetken syvään.
Pääseekö Ässät tänään ylivoimalla vai joutuuko tuomareiden sorsimaksi? Jännä ilta tulossa.
Rantala on jo pitkään ollut se persenaama, jonka ottelut menevät aina vituiksi. Tuski tänäänkään tulee muutosta siihen.Rantala ja Brander päätuomareina tänään. Iltaa kuumeisesti odotellen henkäisen hetken syvään.
Niitä sakkoja maksetaan hamaan tulevaisuuteen.Katsellaan, että olisiko sakot makseltu jo…