kolme maalia enemmän tehty kuin umpipaska Saipa ja meillä kaksi ottelua enemmän. Vuorinen?
No vittu voi sitä edes kokeilla. Itseä ainakin vituttaa katsella kun äijät veteen pitkin pleksejä. Vähän lisää kilpailua myös, ihan tervettä.Kertokaa nyt mulle, mistä löytyy joulukuussa huippu maalintekijä? Miksi tälläinen pelaaja olisi ilman sopimusta tässä vaiheessa kautta?
Oon miettinyt ihan samaa ja mistä sitä kuuluisaa fyrkkaa löytyy, jos sellainen helmi jostain saataisi? Budjetti käytetty vai miten se meni?Kertokaa nyt mulle, mistä löytyy joulukuussa huippu maalintekijä? Miksi tälläinen pelaaja olisi ilman sopimusta tässä vaiheessa kautta?
Kertokaa nyt mulle, mistä löytyy joulukuussa huippu maalintekijä? Miksi tälläinen pelaaja olisi ilman sopimusta tässä vaiheessa kautta?
No vittu voi sitä edes kokeilla. Itseä ainakin vituttaa katsella kun äijät veteen pitkin pleksejä. Vähän lisää kilpailua myös, ihan tervettä.
Ongelma oli jo viime kaudella, siitä jäi kiinni myös Ilvestä vastaan. Ei riittänyt maalinteko yhtään tuohon kilpailuun.
Odotettiin Daavidsoneista sateentekijöitä, ei tullut.Miksi sitä ei ole hankittu aiemmin?
Ongelma oli jo viime kaudella, siitä jäi kiinni myös Ilvestä vastaan. Ei riittänyt maalinteko yhtään tuohon kilpailuun.
Miksi sitä ei ole hankittu aiemmin?
Tai Justin Danforth, tai Barach.... Ihan miten itse tuon asian haluaa nähdä.Eli hankitaan Lukon tapaan Austin Smith tyyppinen pelaaja ECHL:stä ja ollaan tyytyväisiä?
Tai Justin Danforth, tai Barach.... Ihan miten itse tuon asian haluaa nähdä.
Uskotko itsekään tätä?
Tämä on fakta, mikä ei millään olkiukkoilulla tai haastamisella muutu. Jos sun ehdoton maksimimäärä maaleja pelissä on yksi, joskus jopa kaksi, niin olet lopulta häviävä joukkue lätkäpelissä.Tällä maalinteolla ollaan häviävä joukkue.
Niin, tulee mieleen olisko voinut löytyä silloin kun hommattiin Ikonen jonon jatkoksi.Kertokaa nyt mulle, mistä löytyy joulukuussa huippu maalintekijä? Miksi tälläinen pelaaja olisi ilman sopimusta tässä vaiheessa kautta?
Pitääkö vääntää rautakangesta? Oikean tyyppinen pelaaja voi loistaa liigassa vaikka esim. AHL:ssä ei välttämättä natsaa, tulee sitten missä vaiheessa kautta tahansa.Danforthin tai Barachin tasoiset pelaajat eivät ole tässä vaiheessa kautta vapaana.
Viimeksimainittu pitää muuten paikkansa.Pitääkö vääntää rautakangesta? Oikean tyyppinen pelaaja voi loistaa liigassa vaikka esim AHL:ssä ei välttämättä natsaa tulee sitten missä vaiheessa kautta tahansa.
Pleijareissa paketti vain tiivistyy, eikä maalinteko ainakaan helpotu. Näillä otteilla ei toisaalta olla pleijareissa.
Pitääkö vääntää rautakangesta? Oikean tyyppinen pelaaja voi loistaa liigassa vaikka esim AHL:ssä ei välttämättä natsaa tulee sitten missä vaiheessa kautta tahansa.
Pleijareissa paketti vain tiivistyy, eikä maalinteko ainakaan helpotu.
No sepäs olisikin jos se olisi helppoa, mutta se että ei edes yritettäisi ja katsellaan loppukausi tätä plekseihin roiskimista, niin se jos mikä pistäisi vituttamaan. Se on Vuorisen työ hommata niitä pelaajia, myös kesken kauden jos tarve on.Tuollaista pelaajaa etsii lähes jokainen huippujoukkue Euroopassa. Ei väitä, ettei tällaisen pelaajan löytäminen ole mahdollista, mutta erittäin vaikeaa se on.
No sepäs olisikin jos se olisi helppoa, mutta se että ei edes yritettäisi ja katsellaan loppukausi tätä plekseihin roiskimista, niin se jos mikä pistäisi vituttamaan. Se on Vuorisen työ hommata niitä pelaajia, myös kesken kauden jos tarve on.
Eikö jostakin ECHL:stä nyt pelaajia saa?Kertokaa nyt mulle, mistä löytyy joulukuussa huippu maalintekijä? Miksi tälläinen pelaaja olisi ilman sopimusta tässä vaiheessa kautta?
Jokereiden kannalta olis kyllä hyvä, jos joku liigaseura Karvisen ottais! Ei oikeen mitään käyttöä mestiksessä. Ainoo mihin vois käyttää, niin vois lisätä viihdearvoa ottamalla myllyn aina pelatessaan. Pelin muilla osa-alueilla mestiksen häntäpäätä! Ihme on jos nykyliigaan noilla avuilla mahtuu!!!Karvinen ei varmasti istu ihan jokaisen Liigaseuran muottiin, mutta väitän että Porin Ässien 4.kentän seinähulluksi sopisi paremmin kuin hyvin. Uskon että Karviselle Jokerit oli houkuttelevampi vaihtoehto, kuin joku Liigaseura. Karvisella on sopimuksessa ”liigapykälä” ja se tullaan varmasti vielä käyttämään.
Eikö jostakin ECHL:stä nyt pelaajia saa?