Ei siel ollu kyl yhtää paikkaa millä tämän xG:n olisi ansainnutÄssät 1,77 xG ja 0.
Onneksi derby on taas hetkeksi ohi ja voidaan keskittyä synkkään marraskuuhun, kevääseen on vielä matkaa.
1 piste siltä jolle häviäminen ei ole millään tavalla suotavaa. Siis paska viikko.No niin, tältä viikolta 4/9 pistettä, mikä on kohtuullinen vastustajien suhteen. Onneksi derby on taas hetkeksi ohi ja voidaan keskittyä synkkään marraskuuhun, kevääseen on vielä matkaa.
1 piste siltä jolle häviäminen ei ole millään tavalla suotavaa. Siis paska viikko.
Saatetaan tapella juurikin Lukon kanssa siitä suorasta paikasta. Ja yleisellä tasolla, Lukolle ei hävitä. Piste.Itse pyrkisin välttämään tämän tyylistä ajattelua. Ässät on pelannut loistavan alkukauden, voitti mennen tullen Tapparan ja oli hyvin mukana Lukon kanssa. Nyt tunteet alas ja keskittyminen seuraavaan peliin.
Ja täytyy kuitenkin muistaa, että suora pleijaripaikka olisi erittäin kova suoritus Ässiltä ja kausi on vielä erittäin pitkä.
Saatetaan tapella juurikin Lukon kanssa siitä suorasta paikasta. Ja yleisellä tasolla, Lukolle ei hävitä. Piste.
Jäljellä on vielä kuusi yritystä, ollaan kärsivällisiä.
Ymmärrän täysin ajattelusi ja olen samaa mieltä, mutta siitä huolimatta en tekisi derby tappiosta suurempaa numeroa. Jäljellä on vielä kuusi yritystä, ollaan kärsivällisiä.
Vieläkö Tosifani on sitä mieltä, että maalivahtiin hävittiin? Ei esim. helvetin huonoon otteluun lähtöön, tehottomuuteen, surkeaan ylivoimaan?Tänään hävitään maalivahtiin, jos siis hävitään.
Vieläkö Tosifani on sitä mieltä, että maalivahtiin hävittiin? Ei esim. helvetin huonoon otteluun lähtöön, tehottomuuteen, surkeaan ylivoimaan?
En osaa kommentoida muuta kuin eilistä ja silloin Ässät oli 8 minuuttia 63 minuutista mukana Lukon kanssa. Jos tuo on ihan mukiin menevää peliä kotona niin mikäs tässä sitten.Itse pyrkisin välttämään tämän tyylistä ajattelua. Ässät on pelannut loistavan alkukauden, voitti mennen tullen Tapparan ja oli hyvin mukana Lukon kanssa. Nyt tunteet alas ja keskittyminen seuraavaan peliin.
Ja täytyy kuitenkin muistaa, että suora pleijaripaikka olisi erittäin kova suoritus Ässiltä ja kausi on vielä erittäin pitkä.
Lopun ylivoimalla olisi ehdottomasti aloittamassa pitänyt koko ajan olla Graber. Mutta jostain syystä ei ollut.