Yks vaihtoehto olisi jos Radio Porin saa stopattua, niin siitä ajastaa. Sitä ei kyl mun mielestä saa, pomppaa samantie livehetkeen kun uusiks lyö päälle.Eikös skodacupeissa sentään säädyllisesti tarjota toinenkin selostus tarjolle niihin peleihin joissa juntero on äänessä? Saisi käyttää näissäkin.
No, valtaisasta kotijoukkueen vyörytyksestä selvittiin ja "periaatteessa pikkuisesta kaksiykkösestä" hyvä maali. Toivottavasti jaksetaan tässä käsittämättömässä iiäfkoo mankelissa loppuun saakka.
Pakko tulla kommentoimaan, että Ässät pelaa raikasta ja viihdyttävää vieraskiekkoa! Ja loistava veskari! Esitän myös eriävän mielipiteen ”ei palaakaan” kohtaan:En tiedä milloin olen viimeksi nähnyt näin viihdyttävää vieraspeliä mitä nyt ensimmäisessä erässä. Lähdetään välittömästi vastahyökkäämään, kamppaillaan todella kovaa ja vastustajalla ei palaakaan.
Joo tasainen erä ja olihan siinä IFK:llakin paikkansa. Maalivahdin verran eroa ensimmäisessä erässä.Pakko tulla kommentoimaan, että Ässät pelaa raikasta ja viihdyttävää vieraskiekkoa! Ja loistava veskari! Esitän myös eriävän mielipiteen ”ei palaakaan” kohtaan:
Laukaukset: 8-8
Kiekonhallinta: 56-44 (IFK:lle)
Maaliodottama: 0,75 - 0,65 (IFK:lle)
Hyökkäysalueaika: 06:38 - 04:23 ((IFK:lle)
Tasainen ja viihdyttävä matsi!
Masokistina kuuntelen kaikkien selostajien selostukset. Täytyy saada nostettua sykettään ja päästä arvostelemaan heitä. He saavat tuosta kuitenkin rahaa. Seuraavaa väkevää odotellessa. Kippis! Sieltä se tulikin.Onneksi lähetyksestä saa Anteron hiljentyä. Katselukokemus pelkillä halliäänillä 100 x parempi.
Jos silläkin on juomapeli meneillään.Ja jumalauta nyt tuo kuvaaja saisi vetää vähän zoomia auki. Jatkuvasti tilanteista myöhässä.
Sinänsä oikein kyllä kuvata hyökkäyspään "keskialuetta", jos hukkaa kiekon, mutta toi on tilanteista pahemmin jäljessä kuin Ässien AV
Monennessako mennään Väkevien kohdalla?Jos silläkin on juomapeli meneillään.
Kuudes!Monennessako mennään Väkevien kohdalla?
Itse olisin ottanut "perinteinen"-sanan. Tokassa myös haku on ollut päällä