Voiherranjestas sanoo Olli. Neljättä kertaa jo tänään mitä itse bongasin.
On hyvä sentteri mutta paska ylivoimapelin moottorina.On Järvinen mitä vaan, niin iso osa Ässien huonoa ylivoimaa kohta kaksi kautta putkeen.
Oon… pahoittelutOoksää ny vähä vääräs ketjus
Painu vittuun, väärä peli.Ottavat taas dumarit melkosta roolia… ei voi ymmärtää
Onko muuten saatu yhtään laukausta kohti maalia YVllä tänään?Ei jumalauta mitä ylivoimaa.
On toi Heimosalmi pehmeä.
En tajua miten se ei osaa rytmittää omalla tekemisellä tuota touhua yhtään. Mutta joo, melko paskanjäykkinä seisoskeltiin se yv, luultavasti tullut pelaajien painajaisiin jo tuo, menee syvästi henkisen puolen ongelmiksi, ei muuta selitystä.On hyvä sentteri mutta paska ylivoimapelin moottorina.
Eikös rännitys ole turvallisempi ratkaisu?onko saatu yhtään vetoa ylivoimalla?
Jep. Jukureilla vain on ehkäpä tuleva NHL tason valmentaja ja meillä on mestis tason valmentajaHävettää tää vitun "muista tuloksista" vinkuminen. Jos ei päästä kymmenen sakkiin ilman apua ei se kyllä mun mielestäni ole sen arvoista.
Kautta on jäljellä kaksi ottelua. Hävettää tälläiset tappiot joillekin mestisporukoille joilla käy peleissä puolet vähemmän porukkaa kuin meillä.
Ooks ny ihan varma? Jos tuota sarjataulukkoa vilkuillaan, niin en nyt ihan kauheasti huutelisi mitään mestisporukoista. Siis kyllähän itseäkin vituttaa häviö ja ainahan se sattuu kun Porin Ässät, mutta kyllä Jogurtit oli parempi tänään.Hävettää tälläiset tappiot joillekin mestisporukoille joilla käy peleissä puolet vähemmän porukkaa kuin meillä.