Mä oon samaa kirjoitellut pitkin kautta, eikä ole mitään syytä vaihtaa levyä.Peluutus on ollut miinusmerkkistä koko kauden.
Ässät antaa ihan valtavan tasoituksen valmennuksen peluutushoopoiluissa. Kalpaakin vastaan rankkareilla nämä uunot pelleili valinnoilla. Härkälä itse sanonut ettei leikitä voitoilla ja sit tekee sitä itse.
Eiköhän palkita vastuulla ja seuraavaan peliin joku Viitalan vaihto Karnarantaan esim.Nyt hämeenaholle huilia, edes seuraavaan peliin. Jatkoajan parkkeeraus Rubinin eteen kertoo oleellisen, ei ole pää eikä kroppa mukana tällä hetkellä.
Sarjakärjeltä vietiin piste, noustiin 2x tappioasemasta tasoihin ja silti tuntuu osa olevan kovin pettynyt... Ässien viikon pääpeli on edelleen lauantaina, tästä kaikki oli pelkkää plussaa ja antaa varmasti lisää uskoa KooKoota vastaan versus joku 6-1 tappio.....
Miten ihmeessä voisi olla tyytyväinen yhteen pisteeseen jos on mahdollisuus enempään.
Aina on mahdollisuus 3p, kun ottelu starttaa. Mutta pitää olla vähän realisti, Ässien päävastustaja on KooKoo, ei Ilves.
Vähän sama fiilis, mutta katsoin Ässien jatkoajalla ratkenneet pelit tuota 1ügan sivuilta (Ässät hävinnyt 4 ja voittanut kaksi), niin tämä oli vasta toinen miinusmerkintä 3 vs 3 -pelissä Hämeenaholla. Toinen tuli JYPiä vastaan 13. joulukuuta.Ei Lennillä kyllä ole yksikään 3v3 erä onnistunut ja tuntuu että aina kolisee omissa
Tuosta jos olisi ottanut 2p, niin taulukko olisi kestänyt jopa häviön Kouvolassa paremmin.
Vähän sama fiilis, mutta katsoin Ässien jatkoajalla ratkenneet pelit tuota 1ügan sivuilta (Ässät hävinnyt 4 ja voittanut kaksi), niin tämä oli vasta toinen miinusmerkintä 3 vs 3 -pelissä Hämeenaholla. Toinen tuli JYPiä vastaan 13. joulukuuta.
Samaa mieltä, että Lennin avut eivät oikein ole 3vs3-pelissä. Olisin luullut, että on kolissut enemmänkin omissa jatkoilla.
En lähde lauantaina hallille katsomaan Ässien tappiota vaan voittoa.
Lupaatko että poistut hallilta vast kun Ässillä on tuosta 2p tai 3p lyöty taulukkoon :D
Kah. No siksi laitoinkin nuo pelimäärät tuohon, koska olin aika varma, että missasin jotain.Lukkoa vastaan seisoi lähes samassa kohdassa ihmettelemässä kun Lukko haki Porista jatkoaikavoiton.
Hyvä poika se on, mutta ei 3vs3 pelissä. Ei osaa yhtään puolustaa.
Lenniltä puuttuu ne jalkakikat ja muu haasto 1v1 tilanteissa nykyään vallan, on puuttunut jo monen pelin ajan.Kah. No siksi laitoinkin nuo pelimäärät tuohon, koska olin aika varma, että missasin jotain.
Puolustamisen lisäksi Hämeenaholta puuttuu edelleen se terävyys. Tekee paljon oikeita asioita, mutta ei ehkä 3vs3-peliin ideaali ratkaisu.
Luulisi ettei minuutin jälkeen vielä happoilla ole liigapelaaja, omaan silmääni näytti että Hämeenaho vähän panikoi eikä tiennyt mitä tehdä joten seisoi vain edessä hakien alibiaOliko tuossa 3vs3 ratkasevin seikka ettei Lenni mennyt/päässyt vaihtoon. Reilun minsan jälkeen oli selviytymishapoilla veskan sylissä?
Luulisi ettei minuutin jälkeen vielä happoilla ole liigapelaaja, omaan silmääni näytti että Hämeenaho vähän panikoi eikä tiennyt mitä tehdä joten seisoi vain edessä hakien alibia
Niku tais ainakin vetää koko ajan. Kyllä se Lenni todella väsyneeltä näytti. Luulisin kyllä että noita pelaajien palautumisia ym. seurataan ihan digitaalisesti. Luulisin, uskoisin, toivoisin...Voi olla noinkin. Mutta pääskö Ilves kuitenkin vaihtamaan tuoreempia jalkoja joita vastaan puolustaa.
No, oli ja meni. Historian kirjoissa.
Niku tais ainakin vetää koko ajan. Kyllä se Lenni todella väsyneeltä näytti. Luulisin kyllä että noita pelaajien palautumisia ym. seurataan ihan digitaalisesti. Luulisin, uskoisin, toivoisin...
Back to drawing board niinsanotusti. Läpi kauden Ässät on onnistunut aika hyvin puolustumaan heikot hetket pois ja se tarvitaan nyt takaisin tähän peliin. Härkäläkin aivan oikein tätä korosti, sillä viime peleissä Ässät on tuon vahvuuden menettänyt. Vieraissa ei onneksi tarvitse tyylipisteitäkään hakea.Luukut kiinni ja luovuutta hyökkäysalueella.
Älkääkä perkele antako jotain avausvaihdon/vaihtokierroksen helppoa! Kliseisesti, hereillä kannattaa olla alusta asti.