MD päätti ampua puoli metriä yli :D mä oon aika varma, että Ässien treeneissä tekeminen on löysää verrattuna muihin
Ässillä olis ollu jo paikat varmaan neljään maaliin.
Aika vanhoilla eväillä olisi liikkeellä Härkälä, kuten on nytkin eli ei se mihinkään muuttuisi. Eihän Porissa ole olutta tällä vuosituhannella tehty.Joukkue saisi asennetta peliin, jos Härkälä menisi alasti pukkariin Porissa valmistettu olutpullo kädessä ja loisi valapuheen. Sanoisi perkele useamman kerran.
käyrää pois lavastaDavidsson vetää kyllä aika isolla prosentilla yli, kun pääsee sektorissa virittämään rannelaukausta rauhassa.
Aika vanhoilla eväillä olisi liikkeellä Härkälä, kuten on nytkin eli ei se mihinkään muuttuisi. Eihän Porissa ole olutta tällä vuosituhannella tehty.
Maaliodottama taas Ässille. On se vaikeeta.Erholtzilla ja Knihdillä oli paikat lyödä peli tasoihin, ei kelvannut.
Pakit kahteen otteeseen peruuttelivat ihan perille asti.
Ipa on ollut odotetun kova, peli aukeaa pirun nopeasti ja pomminvarmasti pienillä siirroilla nopeasti ylöspäin.
Aika lilluttelua ollut ainakin noiden Ässien julkaisemien youtube-videoiden mukaan mielestäni. Lisäksi Vidman taitaa Rosendahlin lisäksi olla ainoa joka englantia osaa puhua edes vähää. Väitän, että aika eri meininki on jossain Jokisen Jukureissa. Vähän helpompi ulkkarin istua joukkueeseen ja koppiin sisään kun yleinen koppikieli on englanti.MD päätti ampua puoli metriä yli :D mä oon aika varma, että Ässien treeneissä tekeminen on löysää verrattuna muihin
Latvala, paskahousu työntää Joensuuta maalia päin kun pelotti saavansa selkään.Älä Joensuu lopeta tähän kauteen.
Juu, mutta ei olutta....Täh? Tälläkin hetkellä toimii panimo Porissa ja pari vuotta sitten oli parhaimmillaan neljä.
Missä Ilveksen jäähy kun otti kypärän pois?