KYLLÄ ÄSSÄT ON PIRTEÄ!!!
UPEAA SUORAVIIVAISTA HYÖKKÄYSPELIÄ!
SIitä on muuten hetki aikaa, kun Porissa on hyökätty näin, ettei hierota laidoissa.
On kyllä pitkästä aikaa hienoa, pusketaan eteenpäin alhaalta asti.KYLLÄ ÄSSÄT ON PIRTEÄ!!!
UPEAA SUORAVIIVAISTA HYÖKKÄYSPELIÄ!
SIitä on muuten hetki aikaa, kun Porissa on hyökätty näin, ettei hierota laidoissa.
Veikkaan, että jouluun mennessä on jo eri lento.Terävästi lähti Fabren ranne. Tämä kausi totuttelua liigan tasoon ja ensivuonna tykkikausi? Pelaa hyvää peliä tänään.
Uskon itse myös tähän, sen verran liukas on liike ja juonikkuutta löytyy että eiköhän ensi kaudella räjähdä pankki kunhan pääsee kunnolla sisään laadukkaampaan sarjaan.Terävästi lähti Fabren ranne. Tämä kausi totuttelua liigan tasoon ja ensivuonna tykkikausi?
Jep. Se on sitä, kun saa ottaa täyden vauhdin ja ne pygmit ei pysty estämään sitä.Nyt vei kyll Talaja Ketolaa 100-0
Hieno linja.Jaaha ja noin hepponen jäähy kaikkien HPKn virheiden jälkeen....
Zabransky ja torjui mitä näky tv:stä.Lassi puolusti melkein hyvin. Otti boksin.
Mitä siinä 4vs2 hyökkäyksessä tapahtui? Kuka oli paikassa lopulta ja torjuiko Rajaniemi?
Johtomaali. Tosin selostaja ja Ässien instagram story puhuvat myös 1-1 maalistaTaattua Lenniä, tee tasotus kun muut eivät sitä tee!
Zabransky ja torjui mitä näky tv:stä.
Joo mä sekoilen, leftin äijä yritti pistää sisään mutta en tiedä kuka se oli, sori. Näit oikeinZabransky syötti takatolpalle ja sieltä äijä pääsi ujuttamaan? Vai näinkö aivan väärin :D
Mitähän oon tänään syönyt kun kirjottelen mitä sattuu :D Ehkä pitäs vaan kattella peliä eikä tänne kirjotella…Johtomaali. Tosin selostaja ja Ässien instagram story puhuvat myös 1-1 maalista