Aika vähän muutenkin nähtiin Ilveksen rikkeitä...Hämeenaho ois tehnyt maalin ilman tuota rikettä. Aika jännä ettei nähty.
JMJ olisi voinut enemmän pistää kiekkoa liikkeelle ylivoimalla.
Hyvä erä Ässiltä.
Kaikessa olennaisessa Ipaa edellä.
Maalivahtipelissä, ylivoimassa ja maalinteossaz
Sehän avattiin jo toukokuussa. :DOlen suorastaan hämmästynyt, ettei kenkää Härkälälle ketjua ole vielä avattu. Noh, ilta on vielä freessi.
Selaappa Ässien palstaa alaspäin niin yllätyt :)Olen suorastaan hämmästynyt, ettei kenkää Härkälälle ketjua ole vielä avattu. Noh, ilta on vielä freessi.
Olen suorastaan hämmästynyt, ettei kenkää Härkälälle ketjua ole vielä avattu. Noh, ilta on vielä freessi.
Marraskuun synkät hetket tuovat aihetta.Onhan se auki ollut pitkään, itse en ole ehtinyt sinne vielä mitään kirjoittamaan.
Ärsyttävään paikkaan Ojantakaselta huono syöttö hienossa ylivoimahyökkäyksessä.Ojantakasen kentällisen täytyy saada lisää laukauksia maalille.
JMJ olisi voinut enemmän pistää kiekkoa liikkeelle ylivoimalla.
Olisi kiinnostavaa, kun joku tilastoniilo tekisi kauden ajan tilastoa, että kuka tuomareista puhaltaa kenellekin jäähyjä, ja vielä hienompaa, jos kyseenalaiset tilanteet ,puolin ja toisin tilastoitaisiin. On meinaan tuomareillakin "suosikit ja inhokit", ihmisiä hekin vaan ovat.En jaksa tuomareista juputtaa, toivon vain että pitkässä juoksussa nämä tasoittuvat, kuten monesti tuppaa tekemään.