Siinähän oli potkuliike. Tässä ohjaus.Jos tuo katsotaan ohjaukseksi, niin eikös se Vanhatalon maali Lukkoa vastaan olisi pitänyt myös hyväksyä?
Tais lähtee kotiin samantien.Uskaltaakohan Japa Levonen tulla tänään lehdistötilaisuuteen. Voi olla Härtsyllä taas sanottavaa.
Tjaah, tuo veti kyllä kaiken arvostuksen liigaa kohtaan.
Kiitos ja näkemiin, eipä kiinnostele tuollaista puuhastelua seurata, konkkaan koko puuhasteluliiga.
Nyt vähän vielä reippaampi ote. ”Älä sönkötä siinä.”Uskaltaakohan Japa Levonen tulla tänään lehdistötilaisuuteen. Voi olla Härtsyllä taas sanottavaa.
Saattaa muuten olla ihan oikein. Mä tajusin siinä vaiheessa kun näin, että maalintekijä oli Kärpät.Siinähän oli potkuliike. Tässä ohjaus.
En minä näistä säännöistä pidä, mutta heti hidastuksesta tajusin että hyväksymään tullaan.
Siinähän oli potkuliike. Tässä ohjaus.
En minä näistä säännöistä pidä, mutta heti hidastuksesta tajusin että hyväksymään tullaan.
Milloin liigaan saataisiin filmaus jäähyt? Hirveetä katsoa tuota Turusta
Sanoiko, että jos törmäät johonkuhun niin heitä se leikistä pois?Muksu kattoo samaan aikaan Pikku Kakkosta ja sielläkin pamahti ruutuun Lassi Heikkinen opettamassa tuomarointia. Sairasta.