Otteluseuranta kaudella 2023–2024

  • 576 062
  • 18 014

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
0-0 20min. Siinäpä ne positiiviset plus Rubin.

Kakkoskenttä hyökkää maalia kohti. Muilla ei juuri hyökkäyksiä tai sit kulmiin.
 

Tuamas

Jäsen
Knihti voisi olla oikein hyvä pelaaja, kun hyökkäyspäässä uskaltaisi haastaa ja ajaa maalia kohti.

Nyt pelaa pelkkää safetyä ja vie kiekon ennemmin kulmaan kuin edes yrittää maalipaikalle.
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Knihti voisi olla oikein hyvä pelaaja, kun hyökkäyspäässä uskaltaisi haastaa ja ajaa maalia kohti.

Nyt pelaa pelkkää safetyä ja vie kiekon ennemmin kulmaan kuin edes yrittää maalipaikalle.
Mä en ymmärrä tota halua ajaa aina kulmaan. Ainakin itse kun pallopelejä pelannut niin aina ollut halu ajaa kohti maalia ja tehdä niitä maaleja / pisteitä. Knihtillä ei sellaista ole, vaan joku pakkomielle ajaa kulmiin.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ekan erän pahimmat säätäjät olivat Määttä ja Talaja. Olikohan Määtällä jäänyt terät teroittamatta? Myöskään Ikosta ei paljon kentällä näkynyt, aivan näkymättömästi pystyi hiihtelemään ekan erän.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Knihti voisi olla oikein hyvä pelaaja, kun hyökkäyspäässä uskaltaisi haastaa ja ajaa maalia kohti.

Nyt pelaa pelkkää safetyä ja vie kiekon ennemmin kulmaan kuin edes yrittää maalipaikalle.

Pehmeääkin pehmeämpi. Oli paikka syöttää Fabre vauhtiin laidan kautta, mutta sekin syöttö oli pehmeä. Ihan kuin ranteet olisi pumpulista ja asenne on kaivettu jostain my little ponysta.

Talaja on tuosta vielä next level shit tason pehmeä.
 

Tuamas

Jäsen
Mä en ymmärrä tota halua ajaa aina kulmaan. Ainakin itse kun pallopelejä pelannut niin aina ollut halu ajaa kohti maalia ja tehdä niitä maaleja / pisteitä. Knihtillä ei sellaista ole, vaan joku pakkomielle ajaa kulmiin.

Toki voi olla että valmennukselta on tullut ohjeet pelata mahdollisimman turvallista nollanollaa, jolloin nuorella pelaajalla se helposti johtaa tuollaiseen yksipuoliseen himmailuun.
 

Blade80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Mä en ymmärrä tota halua ajaa aina kulmaan. Ainakin itse kun pallopelejä pelannut niin aina ollut halu ajaa kohti maalia ja tehdä niitä maaleja / pisteitä. Knihtillä ei sellaista ole, vaan joku pakkomielle ajaa kulmiin.
Katsoitko, muuten Jypin hyökkäyskuvioita, melko usein tuli suoraan kulmaan ja sieltä nopea pudotus viivaan pakille.
Kyllä se näytti Jypille hyvin onnistuvan, sieltä pakki kavensi, mutta tarttis olla sovittu jotain muutakin, kuin pelkkää maalia kohti puskemista.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Wännströmin paluu on vahva. Ekaan erään 1+1. Olis heittämällä Ässiin parasta lääkettä.

Ei Ässät tarvitse maalintekijöitä mutta jonkun Ikosen voisi jostain kaivaa. Niitä on hyvä olla muutama joukkueessa pörräämässä
 

Polvitasku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tarvitaan joku tuuri pomppu jota pitää tuulettaa kuin mestaruutta! Siitä saadaan ehkä vähän virtaa.
Tällä kaudella on lähtenyt kulkemaan silloin, kun on saatu onnistumisia ja jollei niin ollaan oltu ihan kipsissä. Onko syy valmennuksen vai onko meillä vain niin herkkää porukkaa, että koppa heti jumissa jollei tule onnistumisia.

Nyt riskillä toiseen erään ja survotaan väkisin maali! Yksi, ei paljon pyydetty. Ehkä..
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Näyttää taas ihan peruspeliltä. Tänäänkin itse tehdään 0-1 maalia. Jypin maalit riippuu siitä paljonko Rubin koppailee.
 

Ässät1967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mitä tuohon oikein kaikkinensa sanois. Puuttuu JMJ Lenni ja Graber. Karusti näkyy tehottomuus. Sen vaan sanon et syö ihan vitun kovaa, kun Ässillä ei tuu vahvistusta selkeään ongelmaan. En tiä, mut vituttaa kattella tota peliä hyvän alkukauden jälkeen.
 

Doc Holliday

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Bayern Munchen
Ei lähde avaukset ja silloin kun lähtee, on syöttö epätarkka. Sitten kun osuu lapaan niin ei osata ottaa vastaan. Maalivahtipeliä lukuunottamatta ei mitään myönteistä.
Hidas vierasjoukkueen luistelu vastaan kotijoukkueen nopea luistelu. Ei nopeutta, ei voimaa eikä valitettavasti edes taitoa.
Eräs entinen valmentaja on sanonut, että yksi onnistunut peli voi avata kipsin. Ei ainakaan nykykiekossa.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei vittu mikä maali. Mitä helvettiä Salmela teki. Heitti kiekon omiin kun piti heittää päätyyn ja paine jäi siitä.

Kyl siellä on korvien väli jumissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös