Miten niin taas? Eikö se edellinen ollut hieno pelipäivä. Eikä tätäkään nyt ole millään muotoa hävitty.Jaaha taidan sammuttaa telkkarin. Tällainen päivä TAAS tänään
Miten niin taas? Eikö se edellinen ollut hieno pelipäivä. Eikä tätäkään nyt ole millään muotoa hävitty.Jaaha taidan sammuttaa telkkarin. Tällainen päivä TAAS tänään
2 ylivoimaa ja 0 vetoa
Ei tarvitse valehdella sentään, Erholtz pääsi ensimmäisellä ylivoimalla laukomaan onetimerin ja Graberille äsken parikin yritystä maalinedustalta.2 ylivoimaa ja 0 vetoa
En kyllä myöskään allekirjoita näitä itkupotkuraivareita paskasta erästä vaikka SaiPa johtaakin, ihan hyviä tontteja oli Ässilläkin, hyökkäyspäässä pyritään pysymään kiekossa ja ollaan aktiivisia, omista lähtiessä on vielä selvästi hakemista rytmien kanssa mutta tässä vaiheessa kautta on turha olettaa kaiken olevan lähellekkään valmista.Mun mielestä oli ihan mukiinmenevä erä Ässiltä.
Huonoin! SaiPa saattaa johtaa sarjaa tänään.Saipa on huonoin vastustaja tällä kaudella tähän asti, mutta omat jatkuvat virheet tekivät eka erästä vaikean. Nyt Ässät ryhtiä toiseen erään ja huolellisuutta, tuo Saipa on täysin voitettavissa!
No sitten! On ne parhaita.Huonoin! SaiPa saattaa johtaa sarjaa tänään.
Kova hinku on patapaitaan.Kivenmäki tarjoillut vasta kolme syöttöä Ässien lapaan ekassa erässä.
Huonoin näkemäni vastustaja tähän mennessä. Olen nähnyt Ilveksen, Sportin ja Kalpan.Huonoin! SaiPa saattaa johtaa sarjaa tänään.
On sitä huonomminkin aloiteltu idän kiertueella.Mun mielestä oli ihan mukiinmenevä erä Ässiltä.