Otteluseuranta kaudella 2023–2024

  • 573 256
  • 18 014

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Härkälä on niin huono että otteluiden kuvaajakaan ei viitsi noteerata ja ottaa kuviin? Tykkää mieluummin joka ilta zoomailla Vidmania;)
Mutta juu, tänään Pata selkeästi pelaa kiekkoa ja miestä maalille, sitä kautta onnikin saatiin puolelle, vaikka olihan siinä parit paikat tehdä ihan tekemälläkin.
..ja niin, pomppii se sinne omiinkin, tänään pitää jaksaa painaa täydet minuutit.
E: Korkea maila??
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Kyllä se siinä ja siinä on.
 

leeves126

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Bayern. Sympatiat Helsinkiin ja Turkuun.
Joo, 60 minuuttia on pitkä aika ja KalPan kanssa täytyy olla kärsivällinen. Se oma aktiivisuus-energia tuppaa laskemaan ja 2. erät osanneet olla haastavia.
Onneksi insertissä taisi Kalpalainen sanoa samaa, että tokat erät heillekkin hankalia.
 

SeppoKaali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, KaMa, Suomen maajoukkueet
Jos lapa on tyyliin oman nenän korkeudella niin kyllähän tuo nyt korkea maila pitää olla, ei nyt sentään niin lyhyt pelaaja kyseessä
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Osumakohta kiekkoon ei kyllä tuosta kuvakulmasta ollut liian korkealla.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Toimisko toi herätyksenä.

Maalin jälkeen Rubin oli todella turhautuneen oloinen. Taisi protestoida omille että "mitähän vittua jätkät?"
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Erän loppuun vielä yv. Erätauolla tarvis herätellä omaa päätä.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
No nyt olisi sellainen hetki missä ylivoimamaali olisi harvinaisen namu. KalPa hakee otetta, nyt kylmää vetää kalakukkojen niskaan prkl!
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Matinmikko on aika pihalla tänään. Rubin pelasti av läpiajon.

Ei toimi yv.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Jesse koittaa herätellä joukkoja. Röyhkeä ajo maalille ja palkintona... jäähy? Erikoinen ratkaisu tuomarilta.
 

leeves126

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Bayern. Sympatiat Helsinkiin ja Turkuun.
Kyllä Rubin tuntuu näissä ensimmäisissä peleissä tosi kuumana käyvän. Ei siinä kunhan pystyy pään nollaamaan eikä mene ylipelaamiseksi, mitä itse en ole vielä kovin huomannut. Itsekkin toisessa lajissa olin veskari joka otti kuumaa, ennen kaikkea Rubinin tapaista itsekriittistä mutta välillä myös joukkueelle, välillä nollaaminen onnistui välillä ei niin hyvin.
 

Nash-ty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä Rubin tuntuu näissä ensimmäisissä peleissä tosi kuumana käyvän. Ei siinä kunhan pystyy pään nollaamaan eikä mene ylipelaamiseksi, mitä itse en ole vielä kovin huomannut. Itsekkin toisessa lajissa olin veskari joka otti kuumaa, ennen kaikkea Rubinin tapaista itsekriittistä mutta välillä myös joukkueelle, välillä nollaaminen onnistui välillä ei niin hyvin.
Tänää pitää nollan taululla niin vähän rentoutuu seuraavaan
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Käy vähän Rubinia sääliksi välillä, kun viimeisimmät maalit tehty vähän halvasti. Läpiajokin antoivat.

Kalpan hylätyssä maalissa Lefe pelasi maalinedustan heikosti, ei oikeastaan puolustanut Kapasta pois mutta itse taisi maskin tehdä Rubinin näkökenttään.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Käy vähän Rubinia sääliksi välillä, kun viimeisimmät maalit tehty vähän halvasti. Läpiajokin antoivat.

Kalpan hylätyssä maalissa Lefe pelasi maalinedustan heikosti, ei oikeastaan puolustanut Kapasta pois mutta itse taisi maskin tehdä Rubinin näkökenttään.
Kaksi omaa, kaksi vihua maskissa. Rubin on kyllä kullanarvoinen. Koskakohan kyllästyy puolustajien neppailuun?

Ässät tuli hyvin peliin, mutta mitä pidemmälle erä eteni, sitä enemmän KalPa alkoi ohjaamaan peliä. Oltiin siinä viime kauden hyökkäyksessä taas kun pakit laittaa laiturille oman sinisen tuntumaan ja sitten loppui keinot. KalPa karvasi kovaa ja oli fyysinen. Ässät ei vastannut tähän mitenkään. Lisäksi roppakaupalla heikkoja suorituksia omassa päässä. Joka ketjulla on vaikeuksia päästä omista liikkeelle. Hyökkääjät karkaa ja aputoimet jää liian vajaiksi.

Nyt löisin kyllä isolla KalPalle. Valitettavasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös