madeOFspade
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Heimosalmi on erikoisessa moodissa. Lähtee nostamaan jalalla mutta pelästyy ja heittää ihmeellisen pikkujätön sinisen päällä...
Minulle on epäselvää, mistä syystä Heimosalmi pelaa ylivoimassa. Ei ainakaan peliesitysten perusteella.Heimosalmi on erikoisessa moodissa. Lähtee nostamaan jalalla mutta pelästyy ja heittää ihmeellisen pikkujätön sinisen päällä...
Minulle on epäselvää, mistä syystä Heimosalmi pelaa ylivoimassa. Ei ainakaan peliesitysten perusteella.
Kaipa se muksun kanssa on kotona, tulee tämä lätkä kakkosena nykyjään.Ei luoja. Kai se Jesse on edes kopissa herättelemässä erätauolla?
Toivottavasti..Ei luoja. Kai se Jesse on edes kopissa herättelemässä erätauolla?
Kotona katsomassa pikku kakkostaEi luoja. Kai se Jesse on edes kopissa herättelemässä erätauolla?
Tää meidänpeli-palautusviipeilyt ovat varmaan tarkoituksenmukaisia, mutta riipii kotisohvalla ihan sattanasti.
Tarvisi teipata se kiinni siihen käteen vissiin, ehkä osuisi syötökin paremmin sitten.Salmela heitti mailan toisen kerran jo täl kaudella kun tuli hätä.
Rehellisyyden nimissä, oon kanavasurffaillu muitten Liigamatsien ja nyt futiksen välillä. Täältä seurannasta kuvittelin, että kriisi on päällänsä, mutta tilastojen mukaan laukaukset maalia kohti 7-7.
Uusis sinne parin punkkupullon kans....Ässien täytyisi teettää joku Jesse puku. Sinne sitten joku murisemaan aina koppiin kun kapteeni on sivussa.