Otteluseuranta (Karjala-turnaus 8.–12.11.2017)

  • 88 647
  • 824

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Vatanen tais pelata itellensä ikuisen porttikiellon YV:lle world cupissa, toivottavasti
Nämä on näitä mielipidekysymyksiä. En kumminkaan ketään täysin sulje pois yhden turnauksen takia. Vaikka ammattilaisia pitäisi olla niin se onetimer viivasta on helpompi laukoa pelin puolelta kuin yli puolelta. Toki on siihen rightin miehiä Honka ja Ristolainen tarjolla. Hienoa näitä on pyöritellä, kun ei itse tarvitse peluuttaa.

Peltolakin saa maalin eli Suomi johtaa 2-0.
 

Jusu75

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers
Hemmetin Peltola meinasi maalissa vielä blokata Tolvasen kudin kun oli niin pahasti tiellä.

Jatkoajan keskustelupalstan sylkykuppi ja universumin paskin&hitain oli taas kerran keskiössä eli peittämässä maalivahdin näkökentän.

Itse pääsarjatasolla pelanneena ja paskaduunia tehneenä tiedän että onneksi pelikaverit arvostaa vaikka jengi täällä sylkee päälle.

Oho. Tuli maali.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Niin se muuttuu, tostaina ei Jugista ollu, nyt on.

Mikko Lehtonen pelaa itsensä olympialaisiin.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mitäs mieltä olette, tulisiko Dahlin valita näillä näytöillä ruotsin joukkueeseen? Minun mielestä ei, vaikka huikea talentti onkin kyseessä.

No ei näillä tämän pelin näytöillä ainakaan. Mutta eiköhän siellä osata vähän pitempääkin perspektiiviä käyttää. Ja olympiajoukkueen valintaan on vielä niin paljon aikaa, että Dahlin saattaa olla jo aivan eri pelaaja silloin.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Sen verran virkeetä pelaamista, että tässähän voi alkaa kääntää takkiaan ja alkaa vähän innostumaan turnauksesta että olympiakisoista. Kanada vielä sunnuntai-höntsässä, mutta onhan tässä pelinopeus, viisikkopeli ja yhteistyön jääkiekko 100 kertaa Ruotsia kovemmalla tasolla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös