Kuka tää nuori häkkipää #5 on. Ihan lupaavan oloinen pakki.
Alivoimalla näytti Pillua olympiakulli kiinnostavan.Niin tietysti, olympiakullista on kyse.
Vituttaa nuo Suikkasen ähkimiset jokaisesaa vähänkään potentiaalisessa maalitekotilanteessa.Suikkanen elää tunteella.
Vituttaa nuo Suikkasen ähkimiset jokaisesaa vähänkään potentiaalisessa maalitekotilanteessa.
Alivoimalla näytti Pillua olympiakulli kiinnostavan.
Samaa mietin, ei uskoisi noilla kommenteilla että äänessä on liigaakin valmentanut kaveriSamanlaisia maneereja kuin mun äidillä kun hän katsoo jääkiekkoa.
Minunkin mielestä Kemppainen on parempi pelaaja kuin Niemi, mutta että oikein "aivan eri tason peluri". Niemi on minun mielestäni oiva palanen Leijonien nelossentteriksi kisoihin.Toisaalta Kemppainen on näyttänyt että on edelleen aivan eri tason peluri kuin vastenmielinen Mika Niemi, hähä.
Kuka on Hoho?Hoho, Anttila ja Pihlström alistivat.
En tiedä oletko jo kuullut, mutta Marjamäki siirtyy sivuun tämän kauden jälkeen tuosta pestistä. Se olkoon pelastuksesi.
Minunkin mielestä Kemppainen on parempi pelaaja kuin Niemi, mutta että oikein "aivan eri tason peluri". Niemi on minun mielestäni oiva palanen Leijonien nelossentteriksi kisoihin.