Otteluseuranta (Karjala-turnaus 8.–12.11.2017)

  • 88 767
  • 824
Suosikkijoukkue
Leijonat, Carolina Hurricanes
Ruotsilla 5 minuuttia ylivoimaa, ja Tre Kronor taisi saada yhden laukauksen aikaiseksi.
 

ijuka

Jäsen
Kuuntelin jo että Suikkaselta olisi vihdoin tullut analyysiä kun niin innokkaasti halusi ääneen. "Ruotsilta hyvä peli tuossa". No niin. Kiitos, asiantuntija.

Mutta Suikkanen selvästi on sen kannalla, että kiekkoa kannattaa pieritellä ja pyöritellä loputtomiin eikä turhia laukoa ennen kuin pari minuuttia on pyöritelty.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Carolina Hurricanes
Lindholm ohjaa ylivoimalla Ruotsille 1-0. Ruotsi sai jauhaa aika monta ylivoimaa saamatta mitään aikaiseksi.
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Lindholm ohjaa Hersleyn laukauksen maaliin ja Ruotsi ylivoimalla 1-0 johtoon.
 

P3ksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Ihan kun Suikkanen katsoisi peliä jossain kännikatsomossa ja kommentoisi näkemyksiään välillä kaverille. oi-JOI, hienosti siinä
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Olipa pirun tylsää kiekkoa. Torkahin eränpuolivälissä ja heräsin summeriin
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Enpä ole halpiskura-turnausta aikoihin katsonut. Olympiaturnauskin on sitten samaa höntsää.

Ei NHL-pelaajien puuttuminen tarkoita sitä, että turnaus olisi "höntsää". Täällä Jatkoajassa höntsällä tunnutaan monesti tarkoittavan sitä, että mitä vähemmän NHL-pelaajia jossain turnauksessa on, niin sitä enemmän höntsää se on. Tämä ei tosin päde jostain syystä junnukisojen tai vaikkapa Liigan kohdalla.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Ei tää hassumpaa jääkiekkoa sinänsä ole. Ylipäänsä, olosuhteiden takia kovatasosimpia Karjala Cuppeja koskaan ja Kanadan mukanaolo piristää. Perustaidot kunnossa.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Suikkasen kommentointi. Eipä tuo hassumpaa muuten ole, mutta ei ole paljon sanomista itse pelistä. Miten pelatataan, miksi pelataan.

Minä tykkään, sen lisäksi tykkään että eilenkin se ähki ja huokaili pelitilanteiden mukana niin kuin itse kotisohvalla.
En kaipaa peleistä noita miten pelataan analyysejä kun ne voi katsoa itsekin.
 

ijuka

Jäsen
Minä tykkään, sen lisäksi tykkään että eilenkin se ähki ja huokaili pelitilanteiden mukana niin kuin itse kotisohvalla.
En kaipaa peleistä noita miten pelataan analyysejä kun ne voi katsoa itsekin.
Eikö sieltä voi ottaa katsomosta jotakuta ähkimään ilmaiseksi sen sijaan että maksaa verorahoilla Suikkaselle siitä isot rahat?
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minä tykkään, sen lisäksi tykkään että eilenkin se ähki ja huokaili pelitilanteiden mukana niin kuin itse kotisohvalla.
En kaipaa peleistä noita miten pelataan analyysejä kun ne voi katsoa itsekin.

Kyllä minäkin Suikkasesta tykkään, ei siinä mitään. Mutta kun on joku asiantuntija, niin olisi kiva saada jotain lisäarvoa seuraamiseen. Rehellisesti, eihän sieltä mitään asiantuntevaa tule.

e. syytän myös selostajaa, ettei kysy ja haasta...
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Lindholm illan toisellaan 2-0.
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Leijonat tänään:
Maalilla:
19 Mikko Koskinen

Varalla:
35 Eero Kilpeläinen

1. kenttä:
20 Eeli Tolvanen – 27 Petri Kontiola – 81 Jukka Peltola
4 Mikko Lehtonen – 21 Jesse Virtanen

2. kenttä:
13 Julius Junttila – 23 Joonas Kemppainen – 70 Teemu Hartikainen
2 Jyrki Jokipakka – 42 Miro Heiskanen

3. kenttä:
86 Veli-Matti Savinainen – 40 Jarno Koskiranta – 74 Antti Erkinjuntti
50 Miika Koivisto – 47 Ville Lajunen

4. kenttä:
37 Mika Pyörälä – 24 Jani Lajunen – 25 Sakari Manninen
5 Lasse Kukkonen

13. hyökkääjä:
22 Mika Niemi

Huomioita: Nelonen huilivuorossa. Mitvit?
Ykköseen ei muutoksia, meinaako Marjukka että Peltola on yönyli oppinut luistelemaan?
Ohtamaa huilivuorossa? Njoo. Koskinen edelleen maalilla? Just. Vitun Kukkonen roikkuu EDELLEEN mukana...
Suomella käytännössä YKSI toimiva kenttä ja yksi toimiva pakkipari. Huhhahhuli, turpaan tuli.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Suomella käytännössä YKSI toimiva kenttä ja yksi toimiva pakkipari. Huhhahhuli, turpaan tuli.

Älä nyt ennakkoon itke. Kyllähän tuo Kepun ketju tekee hyökkäyspään ratkaisut vaikka yksin, jos pelaa samalla tasolla kuin Venäjää vastaan. Ja muut ketjut osaavat kyllä ainakin puolustaa. Nelonen on muuten btw ihan mielenkiintoinen kombinaatio.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Carolina Hurricanes
Voihan olla, että 4. ketju latoi ensimmäisessä pelissä niin hyvät näytöt tiskiin, että heidän kisapaikkansa on lähestulkoon sinetöity, ja annetaan muillekin näytönpaikka. Sen sijaan 1. ja 3. ketjuilta vaaditaan lisää näyttöjä, ja siksi he pelaavat tänään. Jos näiden ketjujen peli ei vieläkään ala sujua, niin huomiseksi sitten pakkaa sekaisin. Tähänastisten näyttöjen perusteella Peltola sopii paremmin puolustavaan rooliin, eikä todellakaan tulosyksikköön. Erkinjuntti ei myöskään ole vakuuttanut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös