Varmaan Teemu Selänteen pojat. Vitsi jos mulla ois bändi niin sen nimi ois Teemu Selänteen pojat. Tai sitten Paul Kariyan pojat ja ne kaikki näyttäisi siltä yhdeltä Teemu Selänteen pojalta.
Itellä jos ois bändi, sen nimi olis Ei näitä sääntökirjan mukaan vihelletä. Ne kaikki näyttäis Roger Moorelle, ja ne aina lupais lopettaa muttei kuitenkaa lopettas.Varmaan Teemu Selänteen pojat. Vitsi jos mulla ois bändi niin sen nimi ois Teemu Selänteen pojat. Tai sitten Paul Kariyan pojat ja ne kaikki näyttäisi siltä yhdeltä Teemu Selänteen pojalta.
Tää on jo tehty Scorpionsin toimesta.ja ne aina lupais lopettaa muttei kuitenkaa lopettas.
Hatanpää kun pääsis kevään moodiin nii ois mukava nähdä ryssää katollaan.
Kova jätkä, niitä harvoja jotka on pompanneet suoraan NasKista Panthersiin.Joo muistan ku eilisen päivän NasKin kevään 2015-16 kaudella, siellä Hatanpää pelasi syöttö per peli -tahtiin ja veteli todella näyttäviä mutta puhtaita avojään pommeja kaikkeen mikä liikku, yhtäkään jäänyminuuttia niistä ei annettu, niin puhtaita ne oli.
En itsekään erota. Olen pihalla.Jortikka on täysin pihalla. Pitäisi pystyä erottamaan esimerkiksi Marjamäen Suomi ja Jalosen Suomi. Siis pääerot. Kapanen sentään ehti hieman asiaa avata.
Kova jätkä, niitä harvoja jotka on pompanneet suoraan NasKista Panthersiin.
Olen saanut kunnian katsoa samoja pelejä herra Faslapsen kanssaJoo muistan ku eilisen päivän NasKin kevään 2015-16 kaudella, siellä Hatanpää pelasi syöttö per peli -tahtiin ja veteli todella näyttäviä mutta puhtaita avojään pommeja kaikkeen mikä liikku, yhtäkään jäänyminuuttia niistä ei annettu, niin puhtaita ne oli.
Jarkko Ruutu on hieno mies. Sai naapurin Swedupetterit yksin pois tolaltaan.
Meni Jokereihin homehtumaan.Muistelisin että joskus Atte Ohtamaata pidettiin jonkun kanadalaisen julkaisun mukaan yhtenä parhaista NHL:n ulkopuolisista pakeista, jonkun olympiaturnauksen tai vastaavan jälkeen. Pidettiin varmana että se kyllä KHL:stä suorastaan revitään NHL:ään tämän kauden jälkeen. Mikähän meni vikaan?
Eikä Nukka JalonenSe on varma että jos menestystä keväällä halutaan niin KHL miehet ei sitä anna.
Muistelisin että joskus Atte Ohtamaata pidettiin jonkun kanadalaisen julkaisun mukaan yhtenä parhaista NHL:n ulkopuolisista pakeista, jonkun olympiaturnauksen tai vastaavan jälkeen. Pidettiin varmana että se kyllä KHL:stä suorastaan revitään NHL:ään tämän kauden jälkeen. Mikähän meni vikaan?
Ohtamaata peluutetaan täysin väärässä roolissa. Kiekolliseen peliin Atesta ei olisi edes Mestiksessä. Viime vuoden pleijarit oli ainut suonenveto puolustuksellisesti urallaanMuistelisin että joskus Atte Ohtamaata pidettiin jonkun kanadalaisen julkaisun mukaan yhtenä parhaista NHL:n ulkopuolisista pakeista, jonkun olympiaturnauksen tai vastaavan jälkeen. Pidettiin varmana että se kyllä KHL:stä suorastaan revitään NHL:ään tämän kauden jälkeen. Mikähän meni vikaan?
Jaloselle kenkää ketju aktivoitu. Käykää laittamassa nimet adressiin
Ei siellä mitään ketjua nyt olla avattu, ainoastaan tuollainen kuusi vuotta vanha ketju herätetty henkiin.Ihan helvetin säälittävää. Nää hassuttelut on ihan hyviä heittoina, mutta ketjun avauksina lähinnä myötähäpeää herättäviä.