Otteluseuranta (Karjala-turnaus 7.–10.11.2019)

  • 31 997
  • 443

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Kerro lisää. Outo kommentti aikuiselta (?) ala-aste ikäiselle jannulle. Vienyt kiekon sulta ulkojäillä?

Esiintyi paremmin kameran edessä todennäköisesti kuin minä ja sinä :D
Öööö, kyseessä oli lapsi, ei juntti....
Onpas outoa eriarvoistamista. Eikö lapsi voisi olla juntti siinä missä aikuinenkin? Vastaan teidän puolesta, kyllä voi olla. Väitän kyllä, että minä esiinnyn luontevammin kuin hän.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Onpas outoa eriarvoistamista. Eikö lapsi voisi olla juntti siinä missä aikuinenkin? Vastaan teidän puolesta, kyllä voi olla. Väitän kyllä, että minä esiinnyn luontevammin kuin hän.
Oho ootpa sä hyvä sitten median edessä! Ootko myös koulukiusattu?

Muistaakseni ennenkin sulta nähnyt aika urpoja kommentteja. Ootko ihan varmasti kunnossa?
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Oho ootpa sä hyvä sitten median edessä! Ootko myös koulukiusattu?
En tiedä oliko kyseessä sinun lapsesi, mutta jos oli, niin älä ota noin vakavasti. Enkä minä hyväksy koulukiusaamista, joten en ole ollut kiusaaja tai kiusattu.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Onpas outoa eriarvoistamista. Eikö lapsi voisi olla juntti siinä missä aikuinenkin? Vastaan teidän puolesta, kyllä voi olla. Väitän kyllä, että minä esiinnyn luontevammin kuin hän.

Tästä ansaitsisi kyllä diplomin ja papukaijamerkin! Esiintyä nyt luontevammin kuin pikkulapsi! Pidä tuo. Ja lippu korkealla.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hienoa nähdä myös legendaarinen Jussi Saarinen. Näköjään pientä pälvikaljun poikasta, mutta hiustyyli pysyy samana.
 

vetoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia, Bolts
Vanha kunnon Andrej Sustr Tshekin takalinjoilla. Ihmettelen edelleen, miten hän pystyi luomaan NHL:ssä yli 300 ottelun uran.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Ihan kohtuullista pelaamista Suomelta ja varsinkin Tsekiltä, joka oli hieman parempi. Erätauolla Pennanen ja Manner pohtivat kyllä ydinasiaa ja se taitaa jäädä tämän ottelun parhaaksi palaksi. Ellei ihmeitä satu.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Onko Pulju tietoinen, että ylivoimalla voi peliä vähän myös rauhoittaa, eikä aina kiekon itse saatua tarvitse lähteä päättömään luisteluun joka johtaa joko heikkoon laukaukseen tai heikkoon syöttöön.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Onko Pulju tietoinen, että ylivoimalla voi peliä vähän myös rauhoittaa, eikä aina kiekon itse saatua tarvitse lähteä päättömään luisteluun joka johtaa joko heikkoon laukaukseen tai heikkoon syöttöön.
Onko vähän yli-innokkuutta?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Petyin puljuliveen, kun erätauon aikana seuranta ihmeellisesti katkesi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös