Liigasta vaan kaikki vässykät sohimaan.
Vois alkaa pelikin kulkee, ku kiintiöjokerit pysyis kotona
Liigasta vaan kaikki vässykät sohimaan.
Voi isäkissan vittu näiden höntsien kanssa. Toivottavasti Huhtala ei nyt loukkaantunut pahemmin. Liigasta vaan kaikki vässykät sohimaan.
Juomapeli tähän?Hyvä aihio kuultu jo viidettätoistakertaa tähän turnaukseen.
Hyvä vitsi.KHL Koskiranta, Jormakka ja Osala olleet tänään enemmän tai vähemmän paskoja. Liiga Lajunen ja Pyörälä olleet parempia..
E: Lisää vaan KHL Jormakoita tehottomasti pörräämään.
KHL Koskiranta, Jormakka ja Osala olleet tänään enemmän tai vähemmän paskoja. Liiga Lajunen ja Pyörälä olleet parempia..
Muttahei KOOHOOÄLL!Jormakkaa nyt olen itse ihmetellyt jo vuosia, että mitä annettavaa hänellä on maajoukkueelle? Ihan tusinajanari. Surullista, että tuollainen mahtuu Suomen joukkueeseen.
Muttahei KOOHOOÄLL!
TÄH???? Puhutaanko nyt samasta pelistä/lajista....jääkiekko?Jormakkaa nyt olen itse ihmetellyt jo vuosia, että mitä annettavaa hänellä on maajoukkueelle? Ihan tusinajanari. Surullista, että tuollainen mahtuu Suomen joukkueeseen.
Ahaa....ymmärrän...Ilves.... ; )Jormakkaa nyt olen itse ihmetellyt jo vuosia, että mitä annettavaa hänellä on maajoukkueelle? Ihan tusinajanari. Surullista, että tuollainen mahtuu Suomen joukkueeseen.
TÄH???? Puhutaanko nyt samasta pelistä/lajista....jääkiekko?
HIFK-fanien katkeruus paistaa taas kuuhun asti. Nessuja.
Ahaa....ymmärrän...Ilves.... ; )
KHL Koskiranta, Jormakka ja Osala olleet tänään enemmän tai vähemmän paskoja. Liiga Lajunen ja Pyörälä olleet parempia..
E: Lisää vaan KHL Jormakoita tehottomasti pörräämään.
Eipä tuo valmentaminen muuta vaadikkaan.Villehän on jo oppinut valmentajan elkeet. Hienosti jauhoi purkkaa kädet puuskassa.