Itse ymmärsin tuon olleen THL:n suositukseen perustuen pakotettu toimi. Eli enää ei pelata.Jokohan illan peli perutaan hallituksen "suosituksen" mukaisesti.
Itse ymmärsin tuon olleen THL:n suositukseen perustuen pakotettu toimi. Eli enää ei pelata.
Näinhän se on, siksi suositus lainausmerkeissä.Itse ymmärsin tuon olleen THL:n suositukseen perustuen pakotettu toimi. Eli enää ei pelata.
Kyllä liiga voinee tehdä päätöksestä tyhjistä halleista. Tuli kyllä myös rajoituksia/suosituksia sosiaalisiin kohtaamisiin ym. Saas nähdä. Oma veikkaus että pelit oli siinä.Voihan ne pelata suljetuin ovin? Eikö se koskenut yli 500 hengen yleisötapahtumia
Ei nyt otteluseurantaan liity, mutta on kyllä ennustajanlahjoja ollut jos on 21.11.2019 kekskinyt tuollaisen nimimerkin.Annusen työskentely ei kyllä vieläkään oikein luottamusta herätä. Mutta niin. Ei kai sillä ole mitään väliä. On tämä surullista.
Rullaa tätä sivua muutama viesti ylöspäinEn tiedä, onko kysytty jo, mutta onko tietoa, miksei hallissa ole yleisöä? Onko suljettu jostain syystä vai mitä tapahtuu?
Et vissiin hirveästi uutisia seuraa?En tiedä, onko kysytty jo, mutta onko tietoa, miksei hallissa ole yleisöä? Onko suljettu jostain syystä vai mitä tapahtuu?
Onhan tää vähän kuin harkkamatsia tai jotain vastaavaa höntsää katsois. Ihmekös tuo. Niinhän tuo KooKookin anemisoitui kun huomasivat että tää nyt oli tässä...Ei vittu miten hirveää katottavaa. Aneemista paskaa.
Ei vittu miten hirveää katottavaa. Aneemista paskaa.
Kiitoksia.Rullaa tätä sivua muutama viesti ylöspäin
Illan ainoa jännityksen aihe on, kestääkö Tapparan kolmen maalin johto, kun pelistä puolet pelattu.Nyt on kyllä kaikkien aikojen kiekkospektaakkeli menossa. Sarjajumbo vastaan panoksettomassa tilassa oleva sarjakärki tyhjille katsomoille.