Otteluseuranta (Kärpät)

  • 515 471
  • 7 375
Tila
Viestiketju on suljettu.

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Onkos palstatovereita tänään hallilla? Miten olette viihtyneet kotijoukkueen vedellessä taas "minimisuorituksella"?

Itse skippasin matsin ensimmäistä kertaa tällä kaudella, enkä kyllä menettänyt yhtään mitään.
Mulle pelit paikanpäällä on harvinaista herkkua, joten toki tämä omalla tavallaan TeliaTV:n voittaa. Sanotaan kuitenkin nätisti, että olen nähnyt joskus livenä parempaakin kiekkoa.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Erittäin kunnioitettava ratkaisu. Suoja pahimpaan vitutukseen.
Se voi olla, että tässä on nektariinin vuoksi säästytty pahimmalta vitutukselta. Ei tämä vielä ole menetetty, vaikka tää nyt ei kovin hyvältä hyökkäyssuuntaan näytäkään
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Se voi olla, että tässä on nektariinin vuoksi säästytty pahimmalta vitutukselta. Ei tämä vielä ole menetetty, vaikka tää nyt ei kovin hyvältä hyökkäyssuuntaan näytäkään
Siis eihän peliä tietenkään vielä olla menetetty. Mutta ainakin omalla kohdallani alkaa tulla rajat vastaan sen suhteen, että tuollaista peliä haluaisin paikan päällä katsoa. Hävitä voi laadukkaallakin esityksellä.
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Onkos palstatovereita tänään hallilla? Miten olette viihtyneet kotijoukkueen vedellessä taas "minimisuorituksella"?

Itse skippasin matsin ensimmäistä kertaa tällä kaudella, enkä kyllä menettänyt yhtään mitään.

On. Kalja on kylmää ja yonoton toimii. Eteenpäin on menty.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Siis eihän peliä tietenkään vielä olla menetetty. Mutta ainakin omalla kohdallani alkaa tulla rajat vastaan sen suhteen, että tuollaista peliä haluaisin paikan päällä katsoa. Hävitä voi laadukkaallakin esityksellä.
Näköjään pellaavat taas yhden erän. Meneehän tää näinkin.
 

Pedon kynnet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mutta hei.... !!!, kun näitä pisteitä/ pistepörssien voittoja haetaa, niin missä totuus!!! Oikeesti. No, kaikki voi katsoa miten Jypin 1-1 tasoitus tuli... Siikoinen voitti aloituksen , Nättinen jatkoi Allenille, Allen veti viivasta, siinä välissä Siikoinen koski kiekkoon, joka meni Palmulle, joka teki maalin... ja miten meni pisteet??? ainakin teksti tv:n perustella näin : Palmu (Siikonen, Nättinen)!!! Kun Allen laittoi kiekon siniseltä maalia kohti, niin Nättinen ei koskenut kiekkoon ollenkaan sen jälkeen???!!! Mihin voi luottaa??? On se pistepörssin voitto kuitenkin jonkinlainen saavutus? Vai onko, jos noita ei tarkisteta? Nyt kun nuo koosteet on helppo tarkistaa jälkikäteen mm Liigansivujen kautta yms mediasta! Ainakin tämän perustella Nättinen sai ylimääräisen pisteen?
 

Pedon kynnet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät

Tuostahan sen voi tarkistaa, ja niin.. Mistä se Nättinen sen pisteensä sai? Ainakin Liigan sivuilla se on annettu Nättiselle syöttöpisteeksi?!!! Kyllä. Koskihan hän siihen aloituksen jälkeen, mutta sen jälkeen koski Allen, Siikoinen ja Palmu? Eli kolmoissyötötkin jo lasketaan? Ja Allenin kakkossyöttöä ei huomioida? Jännää.... Ei sillä, mutta jos reilusti pelataan, niin oishan näitä kärppämiehiäkin siitä pistepörssin voitosta kilvoittelemassa, vai kuinka???
 

Pohjoisesta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Manchester United, Jesse Puljujärvi

Tuostahan sen voi tarkistaa, ja niin.. Mistä se Nättinen sen pisteensä sai? Ainakin Liigan sivuilla se on annettu Nättiselle syöttöpisteeksi?!!! Kyllä. Koskihan hän siihen aloituksen jälkeen, mutta sen jälkeen koski Allen, Siikoinen ja Palmu? Eli kolmoissyötötkin jo lasketaan? Ja Allenin kakkossyöttöä ei huomioida? Jännää.... Ei sillä, mutta jos reilusti pelataan, niin oishan näitä kärppämiehiäkin siitä pistepörssin voitosta kilvoittelemassa, vai kuinka???
Katoin itekki jo pelin aikana että nättisen jälkeen kaksi jypin pelaajaa koski kiekkoon ennenku kiekko meni palmulle.
 

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Katoin itekki jo pelin aikana että nättisen jälkeen kaksi jypin pelaajaa koski kiekkoon ennenku kiekko meni palmulle.
Minä olin paikan päällä ja siinä aloituksen jälkeen oli hirveää miekkailua, ainakin G katsomosta nähtynä, mutta voin kyllä sen allekirjoittaa, että ei Nättinen kakkossyöttäjä ollut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös