Otteluseuranta (Kärpät)

  • 515 316
  • 7 375
Tila
Viestiketju on suljettu.

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Eli jos teet töissä virheen, sinut pitää potkia pihalle ja haukkua sekä lynkata julkisesti?

En haluaisi olla sinun firmassa töissä.

Jotain seurauksia virheistä pitäisi olla. Ei ole edes liigan erotuomarijohtaja pahoitellut virhettä muille kuin Kärppien toimistolle. Aivan helvetin huonosti hoidettu tapaus.
 

JPL

Jäsen
Jotain seurauksia virheistä pitäisi olla. Ei ole edes liigan erotuomarijohtaja pahoitellut virhettä muille kuin Kärppien toimistolle. Aivan helvetin huonosti hoidettu tapaus.

Se on taas sitten eri asia. Tottakai virheet pitäisi pystyä myöntämään ja niistä pitää oppia nimenomaan organisaatiollisella tasolla. Mutta ei ihmisen lynkkaaminen edesauta yhtään mitään.
 
Eli jos teet töissä virheen, sinut pitää potkia pihalle ja haukkua sekä lynkata julkisesti?

En haluaisi olla sinun firmassa töissä.
Julkisessa työssä julkinen työnkuva ja asiat puidaan julkisuudessa, en minä pitäisi huonoa työntekijää. Siirtäisin muihin tehtäviin tai ulos, aivan normaali yhtälö työelämässä.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Julkisessa työssä julkinen työnkuva ja asiat puidaan julkisuudessa, en minä pitäisi huonoa työntekijää. Siirtäisin muihin tehtäviin tai ulos, aivan normaali yhtälö työelämässä.

Näinhän se on. Virheen virhettä ei saa tehdä, varsinkaan työelämässä.

Tai sitten voi olla, että palstalle on alkanut kirjoittelemaan virheetön homo sapiens. Sellaista ei olekaan ollut ihan miesmuistiin, historiankirjat kertovat edellisen vastaavan statuksen kaiffarin eläneen ajanlaskumme alun aikoihin.
 

Derksen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Lippo
Koska tuomarit ovat amatöörejä, heiltä ei mielestäni ole oikeudenmukaista edellyttää yhtä virheetöntä toimintaa kuin pelin muilta osapuolilta ammattipelaajilta ja -valmentajilta. Näin ollen myös tuomareiden arvostelun tulisi virheiden osalta olla hieman lievempää kuin pelaajien.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Perjantaina tulee vastaan tänään voittanut Hifk. Saas nähdä miten nousukunnossa olevaa joukkuetta vastaan mennään?
Jännän äärellä ollaan joo enkä ilmeisesti ite voi matsia kattoo mutta radiokin soi.

Hifkillä on draivi päällä ja paha sanoo mikä se on Kärpillä? No eiku tulta munille niinku ennenki ja peukalo!
 
Näinhän se on. Virheen virhettä ei saa tehdä, varsinkaan työelämässä.

Tai sitten voi olla, että palstalle on alkanut kirjoittelemaan virheetön homo sapiens. Sellaista ei olekaan ollut ihan miesmuistiin, historiankirjat kertovat edellisen vastaavan statuksen kaiffarin eläneen ajanlaskumme alun aikoihin.
Saa virheitä tehdä mutta kardinaalimunaukset on eri juttu, niistä saa työpaikalla kuin työpaikalla kenkää.
 

JPL

Jäsen
Saa virheitä tehdä mutta kardinaalimunaukset on eri juttu, niistä saa työpaikalla kuin työpaikalla kenkää.
Ei saa. Ei taida ihan kattava tuo sinun työelämäkokemus olla? Todella harmi, jos olet ollut vain sellaisissa firmoissa töissä, missä virheistä saa kenkää. Olen minäkin yhden semmoisen firman nähnyt ja siellä toimari irtisanoo virheiden tekijät ja käy sitten käräjillä maksamassa laskun. Onneksi tuollaisia omistaja-TJ-narsisti yrityksiä pystyy halutessaan välttämään.

Eikä julkinen työnkuva muuta tilannetta ollenkaan. Siinä joutuu kyllä kärsimään automaattisesti ulkopuolelta tulevaa painetta, mutta ei se tarkoita sitä, että työnantajankin pitäisi lähteä samaan lauluun mukaan.

Tavallaan haluaisin itsekin avoimuutta virheiden suhteen, mutta en siltä kantilta että kuka niitä tekee, vaan siltä kantilta että miten ne vaikuttavat peliin ja vaikkapa tuomarivalintoihin otteluihin.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Perjantaina tulee vastaan tänään voittanut Hifk. Saas nähdä miten nousukunnossa olevaa joukkuetta vastaan mennään?
Jännän äärellä ollaan joo enkä ilmeisesti ite voi matsia kattoo mutta radiokin soi.

Hifkillä on draivi päällä ja paha sanoo mikä se on Kärpillä? No eiku tulta munille niinku ennenki ja peukalo!
Itse itseäni lainaten:

Nyt kun Hifkillä kulkee ja ovat tulossa kovalla yhteishengellä Ouluun niin kyllä tässä Kärpät laitto nyt JMAn hankinnasta johtuen jotain kapuloita Hifkin rattaisiin koskien heidän mentaalipuolta.
Jos ja jos Juhis pelaa huomenna ja median tiedot pitää paikkansa niin kyllähän tämä menee Hifkin pelaajien sekä
valmennuksen pään sisään aika kovaa.

Siellä menee vastustajalla pelikuviot uusiksi ja pelko persiisiin JMAn hankinnasta kun ei ole hirveesti aikaa reagoida
kun peli on jo huomenna.

Nämä on mun ajatuksia huomisesta...
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse itseäni lainaten:

Nyt kun Hifkillä kulkee ja ovat tulossa kovalla yhteishengellä Ouluun niin kyllä tässä Kärpät laitto nyt JMAn hankinnasta johtuen jotain kapuloita Hifkin rattaisiin koskien heidän mentaalipuolta.
Jos ja jos Juhis pelaa huomenna ja median tiedot pitää paikkansa niin kyllähän tämä menee Hifkin pelaajien sekä
valmennuksen pään sisään aika kovaa.

Siellä menee vastustajalla pelikuviot uusiksi ja pelko persiisiin JMAn hankinnasta kun ei ole hirveesti aikaa reagoida
kun peli on jo huomenna.

Nämä on mun ajatuksia huomisesta...
Kyllä itse olen aivan eri mieltä. Ei Kärpät omaa pelitapaansa, ainakaan oletettavasti, tule muokkaamaan yhden JMA:n tulon takia. Lyhyesti: IFK:n tappoprässi tulee toimimaan aivan samalla tavalla kuin ennenkin, ellei Mamba & co. ole vihdoin keksinyt sen purkamiseen jotain lääkkeitä.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Kyllä itse olen aivan eri mieltä. Ei Kärpät omaa pelitapaansa, ainakaan oletettavasti, tule muokkaaamaan yhden JMA:n tulon takia. Lyhyesti: IFK:n tappoprässi tulee toimimaan aivan samalla tavalla kuin ennenkin, ellei Mamba & co. ole vihdoin keksinyt sen purkamiseen jotain lääkkeitä.

Enhän mä tämmöstä sanonutkaan vaan sitä että JMAn hankinta (jos huomenna pellailee) niin laskee kyllä vastustajan henkistä valmentautumista huomiseen peliin ja ihan vitun paljon.
Aikaa tämän hankinnan reagoimiseen on Hifkillä kovin vähän. Mitä lie sitten miettivätkään hesassa vai ovatko jo tänään tulleet Ouluun?
Lue ajatuksella mun viesti uudestaan.
Unohtu, boldaus on mun oma.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Enhän mä tämmöstä sanonutkaan vaan sitä että JMAn hankinta (jos huomenna pellailee) niin laskee kyllä vastustajan henkistä valmentautumista huomiseen peliin ja ihan vitun paljon.
Aikaa tämän hankinnan reagoimiseen on Hifkillä kovin vähän. Mitä lie sitten miettivätkään hesassa vai ovatko jo tänään tulleet Ouluun?
Lue ajatuksella mun viesti uudestaan.
Unohtu, boldaus on mun oma.
No siis tokihan tämä on mahdollista, mutta en jaksa uskoa tälläiseen höpöhöpöön.

Ammattiurheilusta kuitenkin kyse, ja heikkoja ovat ne, jotka antavat vastustajan yhden pelaajahankinnan vaikuttaa omaan tekemiseen.
 

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Enhän mä tämmöstä sanonutkaan vaan sitä että JMAn hankinta (jos huomenna pellailee) niin laskee kyllä vastustajan henkistä valmentautumista huomiseen peliin ja ihan vitun paljon.
Aikaa tämän hankinnan reagoimiseen on Hifkillä kovin vähän. Mitä lie sitten miettivätkään hesassa vai ovatko jo tänään tulleet Ouluun?
Lue ajatuksella mun viesti uudestaan.
Unohtu, boldaus on mun oma.
Ei JMA mikään sen tason impact-pelaaja tai IFK-ikoni ole että se ihon alle menis tai edes vaikuttais keskittymiseen. Mukavaa silti et Kärpissä taas, 7. finaali never forget.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Hei,
huomenna peli, rupeehan tekeen pelisuunnitelma uusiksi kun vastustajalla pelaakin uus pelaaja joka
saattaa olla jotenniin kova pellaileen? Tai sitte ei? Mitähän menee uusiksi?
Pellaileeko ylivoimassa ja alivoimassa vai missä?
Miten reagoit tähän? Miten reagoivat pelaajat tähän?

Veikkaan että ei mene niinku suunnittelivat tätä peliä, tähän on pakko reagoida kun näin kävi. Ja aikaa siihen on vähän.
En ota kantaa pelitapaan enkä mihinkään muuhunkaan pelitapaan johtavaan asiaan vaan
mieten tämä hankinta vaikuttaa vastustajan toimintaan?

Ja hei, minähän olen omasta mielestä aikalailla ollut aika neutraali kirjoittelija mutta nyt sain hieman aaltoja aikaiseksi.
Jos mun ulosanti on ollu ihan paskaa niin saa sanoa.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ja hei, minähän olen omasta mielestä aikalailla ollut aika neutraali kirjoittelija mutta nyt sain hieman aaltoja aikaiseksi.
Jos mun ulosanti on ollu ihan paskaa niin saa sanoa.
Ei tarvitse sentään uhriutua. Jokaiselle mielipiteelle tai näkemykselle on paikkansa, mutta tästä mainitsemastasi aiheesta, eli yhden pelaajahankinnan vaikutuksesta vastustajan toimintaan, olen eri mieltä.

Eikä IFK oikein pystyisikään reagoimaan esimerkiksi Kärppien ylivoimakuvioihin, sillä eihän heillä kaiken järjen mukaan ole mitään hajua siitä, miten Kärpät sitä tulee pelaamaan Aaltosen liityttyä joukkueeseen. Pohjaavat vanhoihin videoihin, miten Kärpät on viime aikoina pelannut.
 
Itse itseäni lainaten:

Nyt kun Hifkillä kulkee ja ovat tulossa kovalla yhteishengellä Ouluun niin kyllä tässä Kärpät laitto nyt JMAn hankinnasta johtuen jotain kapuloita Hifkin rattaisiin koskien heidän mentaalipuolta.
Jos ja jos Juhis pelaa huomenna ja median tiedot pitää paikkansa niin kyllähän tämä menee Hifkin pelaajien sekä
valmennuksen pään sisään aika kovaa.

Siellä menee vastustajalla pelikuviot uusiksi ja pelko persiisiin JMAn hankinnasta kun ei ole hirveesti aikaa reagoida
kun peli on jo huomenna.

Nämä on mun ajatuksia huomisesta...
Eiköhän ne tule omaa peliä pelaamaan eikä katselemaan ketä nimiä Kärpissä vilisee. Korkeintaan pieni viilaus Kärppien yv:lle siis alivoimaa pelatessaan ,koska Juhamatinhan tuntevat hyvin.
 
Hei,
huomenna peli, rupeehan tekeen pelisuunnitelma uusiksi kun vastustajalla pelaakin uus pelaaja joka
saattaa olla jotenniin kova pellaileen? Tai sitte ei? Mitähän menee uusiksi?
Pellaileeko ylivoimassa ja alivoimassa vai missä?
Miten reagoit tähän? Miten reagoivat pelaajat tähän?

Veikkaan että ei mene niinku suunnittelivat tätä peliä, tähän on pakko reagoida kun näin kävi. Ja aikaa siihen on vähän.
En ota kantaa pelitapaan enkä mihinkään muuhunkaan pelitapaan johtavaan asiaan vaan
mieten tämä hankinta vaikuttaa vastustajan toimintaan?

Ja hei, minähän olen omasta mielestä aikalailla ollut aika neutraali kirjoittelija mutta nyt sain hieman aaltoja aikaiseksi.
Jos mun ulosanti on ollu ihan paskaa niin saa sanoa.
Ei oo mitään paskaa ja ihan hyviä ajatuksia sulla. Itse uskon ammattilaisurheilussa siihen ,että näissä back-to back peleissä varmasti jo TOISESSA matsissa on jo jotain otettu huomioon edellisestä, onhan nämä ns. miniplayoffeja ja lisäksi kovat joukkueet vastakkain. Playoffit alkaa oleen ovella ja asetelmia kevääseen aletaan vääntämään. Taistelupareja varmasti nähdään ja IFK hankki lisää voimaa Tyrväisen muodossa.
 

Sardinho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eipä ois kyllä voinu paljon makiampaan paikkaan osua nämä back to back pelit IFK:ta vastaan. Harmi vaan, että ainakin vielä tänään Lese puuttuu IFK:n kokoonpanosta. Tuota Kärppien tämän illan rosteria ja varsinkin kolmosvitjaa , kun katsoo ni saa kyllä melko nostalgisia väreitä kehoonsa. Voipi olla ettei Nikkekään malta lähtä tribuutti-matsinsa jälkeen enään Oulusta mihinkään.
 
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Eipä ois kyllä voinu paljon makiampaan paikkaan osua nämä back to back pelit IFK:ta vastaan. Harmi vaan, että ainakin vielä tänään Lese puuttuu IFK:n kokoonpanosta. Tuota Kärppien tämän illan rosteria ja varsinkin kolmosvitjaa , kun katsoo ni saa kyllä melko nostalgisia väreitä kehoonsa. Voipi olla ettei Nikkekään malta lähtä tribuutti-matsinsa jälkeen enään Oulusta mihinkään.

Lainaan nyt Walkinia tuolta HIFK ketjuista poissaolojen osalta eli ei voi kyllä HIFK:n näkökulmasta sanoa, että back to back pelit olisivat osuneet makiampaan paikkaan koska loukkeja tai muuten vain sairastuneita avainpelaajia on paljon. Kärpät näyttää pääsevän peliin jokseenkin parhaalla kokoonpanolla. Kuten sanonta kuuluu, voitaisiin tehdä ihan uudet jaot, että pelaajamateriaalin osalta saataisiin edes jossain määrin tasapuoliset joukkueet. Viisi vakiokokoonpanon hyökkääjää ja yksi pakki puuttuvat kehistä. Vaikka paikkaajia löytyy, niin kovissa peleissä kokemus- ja taitotason tippuminen näkyvät vääjäämättä. Pelataan nyt kuitenkin pelit ensin ja katsotaan sitten mikä on lopputulos, mutta pienellä varauksella jos tappion puolelle jäädään, niin toivottavasti revanssi saadaan aikaan playoffseissa.

Tilanne 14.2.2020:

Loukkaantuneet:
Teemu Turunen (2 viikkoa)
Lennart Petrell (1 viikko)
Juha Jääskä (1-2 viikkoa)
Ville Leskinen (day-to-day)
Teemu Engberg (day-to-day)
Niklas Nordgren (day-to-day)

Sairastuneet:
Thomas Nykopp
Eero Teräväinen
Michael Keränen
Joonas Lyytinen
 

Sardinho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Lainaan nyt Walkinia tuolta HIFK ketjuista poissaolojen osalta eli ei voi kyllä HIFK:n näkökulmasta sanoa, että back to back pelit olisivat osuneet makiampaan paikkaan koska loukkeja tai muuten vain sairastuneita avainpelaajia on paljon. Kärpät näyttää pääsevän peliin jokseenkin parhaalla kokoonpanolla. Kuten sanonta kuuluu, voitaisiin tehdä ihan uudet jaot, että pelaajamateriaalin osalta saataisiin edes jossain määrin tasapuoliset joukkueet. Viisi vakiokokoonpanon hyökkääjää ja yksi pakki puuttuvat kehistä. Vaikka paikkaajia löytyy, niin kovissa peleissä kokemus- ja taitotason tippuminen näkyvät vääjäämättä. Pelataan nyt kuitenkin pelit ensin ja katsotaan sitten mikä on lopputulos, mutta pienellä varauksella jos tappion puolelle jäädään, niin toivottavasti revanssi saadaan aikaan playoffseissa.

Tilanne 14.2.2020:

Loukkaantuneet:
Teemu Turunen (2 viikkoa)
Lennart Petrell (1 viikko)
Juha Jääskä (1-2 viikkoa)
Ville Leskinen (day-to-day)
Teemu Engberg (day-to-day)
Niklas Nordgren (day-to-day)

Sairastuneet:
Thomas Nykopp
Eero Teräväinen
Michael Keränen
Joonas Lyytinen

Joo oli tosiaan tiedossa tuo IFK:n poissaolo lista ja tarkotinkin juuri aiemmassa viestissäni sitä, että nimenomaan näin Kärppäfanin näkökulmasta tulee kyllä makeaan paikkaan, kun IFK:ssakin yhden kauden verran pyörähtänyt hyökkääjä Juhamatti Aaltonen palaa tänään Kärppänuttuun kuuden vuoden tauon jälkeen ja kolme, neljästä tämän kauden keskinäisitä kohtaamisista on päättynyt Kärppien tappioon ni nyt olisi otollinen hetki tässä Aaltosen kotiin paluun aiheuttamassa hurmiossa ottaa IFK:sta hieman yliotetta kevättä ja mahdollisia palyoff-kohtaamisia silmällä pitäen. Itse kuitenkin toivon aina, että myös vastustajalla olisi mahdollisimman lähellä parasta oleva kokoonpano heittää askiin, jotta päästäisiin vertailemaan todellisia voimasuhteita ja tänään tosiaan IFK kieltämättä joutuu antamaan aika massiivisen paljon tasotusta loukkaantuneiden ja sairaiden pelaajien vuoksi.
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Kyllähän Niklas Bäckström on yksi niistä pelaajista joihin Kärppien nousu suurseuraksi vahvimmin henkilöityy. Mestaruus 2004 katkenneella eturistisiteellä on yksi suurimmista Kärppien pelaaja suorituksista kautta historian. Kevät 2006 ja mestaruus suoran katkeaminen myös menee pitkälti Niken loukkaantumisen piikkiin. Kiitos Niklas Bäckström upeasta urasta ja hienoista hetkistä Kärppien paidassa.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Mitä Nikke sanoi mainoksista puheessaan? Kuului vähän huonosti telkkarissa ja yleisö alkoi taputtamaan
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös