Otteluseuranta (Kärpät)

  • 515 316
  • 7 375
Tila
Viestiketju on suljettu.

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
On kyllä hämmentävä tasonlasku. Nyt ei(vät kumpikaan) saa mitään aikaan edes Pelicansia vastaan. Pesonenkin ollut kyllä löysä nämä pari peliä ko. pelin jälkeen.
Ei se hämmentävä ole. Palasivat mielestäni sille odotetulle tasolle.

Yhdellä sylinterillä mennään jälleen tänään.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Justuksella on niin tylsää, että pitää itse kehittää äksöniä.
 

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
pUlJuLlA eI oO pElIsIlMäÄ t. sUoMeN pArAs PoDcAsTaAjA
Puljusta on kyllä kuoriutunut ainakin tälle tasolle hyvän tason pelinrakentaja. Suojaakin hyvin. Olin itse vielä alkukaudesta niitä miehiä joiden mielestä Jesse on vähän silmätön pelaaja.
 

Petr T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks | Kärpät | SoJy
Vastus on heikko, mutta hyvältähän tuo Teppo vaikuttaa. Hyvin menee iholle ja ei mikään puukäsi.

Ykkönen pelaa aivan eri tasolla kuin muut. Eiköhän heiltä viel pari lisääkin nähdä.
 
Rätyn veljekset huolestuttaa. Vanhempi ei lähelläkään vielä liigatasoa ratkaisurooleihin. Nuorempi ollut välillä vähän vaikeuksissa a-junnuissakin. Vaikka ovat nuoria ja kehitys (voi olla) nopeaa, en vielä ensi kaudella kovin ratkaisukenttiin laskisi.
 

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Koko ylivoiman roikkui maali ilmassa.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllähän tuo oli vain ajan kysymys. Pitkät pyöritykset ja kaikki.
 

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sääliksi käy pelikaaneja. Mikko Niemelä teki just niitä vastaan yyveellä maalin. Kaikki menee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös