Otteluseuranta (Kärpät)

  • 516 405
  • 7 375
Tila
Viestiketju on suljettu.
Sinun mielestäsi Jussi Jokinen on joku ylivoimapelaamisen jeesus, joka ratkaisee kaikki vaikeudet ja keksii toimivat kuviot? Kummasti ei ole tulosta syntynyt siltikään, vaikka Jusa on välillä häärännyt fläpin takana.
Enhän minä noin sanonut. Eiköhän siellä häärää eri miehet kuin Jusa, vastuu lienee valmentajilla.sanoin vain että kannattanee käyttää hyväksi mutta ole eri mieltä. Se on minulle ok.
 

Micol

Jäsen
Enhän minä noin sanonut. Eiköhän siellä häärää eri miehet kuin Jusa, vastuu lienee valmentajilla.sanoin vain että kannattanee käyttää hyväksi mutta ole eri mieltä. Se on minulle ok.
Ollaan eri mieltä joo. Olisin ehdottomasti samaa mieltä, jos olisi toiminut paremmin Jussin ohjeistuksella ylivoimakuviot tällä kaudella. Minulle on oikeastaan aivan sama kuka siellä piirtelee tauluihin, jos tulosta tulee.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Alkaa mennä jo huumorin puolelle. Kuusi pelaajaa kentällä varmaan 10s ajan, eikä kukaan huomaa mitään.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Alkaa mennä jo huumorin puolella. Kuusi pelaajaa kentällä varmaan 10s ajan, eikä kukaan huomaa mitään.
Ja tähän vielä lisäksi se eilinen mokailu kahteen kertaan. Palkataan edelleen matemaatikko vaihtoaitioon laskemaan viiteen.
 

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Alivoimakaan ei enää toimi.

Mikä toimii? Yv ei, av ei.. Voi voi
 

raju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aaron Hakala , Ville Nieminen , Jukka Rautakorpi
Liiga on kyllä tasoltaan tasoittunut kun Ässiä vastaan 3-3. Tai sitten Kärpät on tällä hetkellä ihan yössä.

Hiljaseksi vetää.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mitä teki tuossa väärin? Veto onnistui täydellisesti ja tuolla se tila on tyhjänä väkisellä.
Ei pitänyt etukulmaa kiinni. Melko yksinkertaista mielestäni.

Tähän kun lisätään kaikenmaailman pomputtelut, surkea poikittaisliike etc., niin voidaan todeta Annusen olevan selkeä ykkösmaalivahti tämän kauden Kärpissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös