Otteluseuranta (Kärpät)

  • 514 855
  • 7 375
Tila
Viestiketju on suljettu.

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei mitään pois Lukolta, se tyyli vain millä Kärppien nahkaa vuollaan uuniin tällä hetkellä muiden toimijoiden osalta on saatanan oksettavaa. Milloinkahan Kärppien kannattaja voisi hyvin? Ei vittu ikinä tässä paskasarjassa.
Sano nyt vielä, että tuomareihin hävittiin tänään.

Tälläistä parkumista se vasta onkin raskasta lukea.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tapparaa vastaan hävittiin ekan erän flegmaattiseen virkamieskiekkoon ja tänään kahteen väärään vaihtoon.
Kyllä on joukkueella ja team mannerilla kupongit sekaisin...
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Vesa
Sano nyt vielä, että tuomareihin hävittiin tänään.

Tälläistä parkumista se vasta onkin raskasta lukea.
Sanoin että mitenkään Lukolta pois ottamatta. Miten näit tuomarien ihan itse onnistuneen? Kiekko pelissä veskan eessä ja vihelletään peli poikki. Eikö saa tuomareihin kohdistaa nyt sitten mitään kritiikkiä? Eikö? Jos olet sitä mieltä niin sinäkin tarvitsen samanlaista ravistelua kuin tuo joukkue kentällä. Enkö saa puhua tästä mitään? Mitään ei ole tapahtunut vai?

Joukkue kärsii pelistä toiseen aivan käsittämättömiä ”oho sori” virheistä raitapaitojen osalta, minä ainakin olen sen verran kokenut henkilö etten usko näihin keijusatuihin vaan jos se paska jatkuu se ei missään nimessä ole vahinko tai oho tilanne.

Tämä ei ole sattumaa vaan täysin jotain muuta.
 

Lasolie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Nashville Predators
Sanoin että mitenkään Lukolta pois ottamatta. Miten näit tuomarien ihan itse onnistuneen? Kiekko pelissä veskan eessä ja vihelletään peli poikki. Eikö saa tuomareihin kohdistaa nyt sitten mitään kritiikkiä? Eikö? Jos olet sitä mieltä niin sinäkin tarvitsen samanlaista ravistelua kuin tuo joukkue kentällä.
Saa niitä ruoskia ja aina niitä ruoskitaankin, varmuudella liikaakin työnkuvaan nähden, mutta tällä hetkellä on osuvampaa sanoa että Kärpät ansaitsee häviönsä kuin se, että hävittiin tuomareihin.
Peli-ilme ei ole vakuuttanut itseäni vähään aikaan ja korjausliikkeitä tarvitaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Sanoin että mitenkään Lukolta pois ottamatta. Miten näit tuomarien ihan itse onnistuneen? Kiekko pelissä veskan eessä ja vihelletään peli poikki. Eikö saa tuomareihin kohdistaa nyt sitten mitään kritiikkiä? Eikö? Jos olet sitä mieltä niin sinäkin tarvitsen samanlaista ravistelua kuin tuo joukkue kentällä.
Itse kyllä veikkaan ihan aidosti tuomarin vaan hukanneen katseensa kiekkoon ja vihelsi hätäisesti pelin poikki, tuomarihan pyysi anteeksi Puljulta tilanteen jälkeen ja taisi sanoa jotain "mun moka" tms.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pajula kusi taas kerran housuunsa. Se ei ole kenellekään Liigaa seuraavalle uutinen.Siltikin siinä hylätyssä maalissa minäkin olisin viheltänyt pelin poikki. Kiekko näytti menevän veskan hanskan alle ja sitten se olikin vähän myöhemmin pelattavissa. Mun moka sanoi Pajula. Turha kitistä. Toinen seepra Vikman vihelsi taas hyvin. Uskaltaa olla jämynä. Lopettaa turhat kitinät ja on oikeudenmukainen.

Vanha klishee: "ei me tuomareitten takia hävitty."

Tottakai, ekassa erässä 2-muna johtoon, niin pelin ilme olisi ollut ihan toisenlainen.
 
Itse kyllä veikkaan ihan aidosti tuomarin vaan hukanneen katseensa kiekkoon ja vihelsi hätäisesti pelin poikki, tuomarihan pyysi anteeksi Puljulta tilanteen jälkeen ja taisi sanoa jotain "mun moka" tms.
Hymy naamassa ilmoitteli tämän. Sen pitää nähdä saakeli se onko se vai eikö ole hallussa. Eteenpäin..
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sanoin että mitenkään Lukolta pois ottamatta. Miten näit tuomarien ihan itse onnistuneen? Kiekko pelissä veskan eessä ja vihelletään peli poikki. Eikö saa tuomareihin kohdistaa nyt sitten mitään kritiikkiä? Eikö? Jos olet sitä mieltä niin sinäkin tarvitsen samanlaista ravistelua kuin tuo joukkue kentällä. Enkö saa puhua tästä mitään? Mitään ei ole tapahtunut vai?
Hyvin onnistuivat. Miinuksena toki tuo malttamaton vihellys, mutta muuten ei oikeastaan valittamista. Rangaistuksia jää viheltämättä puolin ja toisin jokaisessa matsissa. Esimerkiksi Kärppien kaikki jäähyt tänään tulivat aiheesta.

Toivottavasti joukkue ainakin keskittyy johonkin muuhun, kuin tuomareista kitisemiseen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Hymy naamassa ilmoitteli tämän. Sen pitää nähdä saakeli se onko se vai eikö ole hallussa. Eteenpäin..
Itkeäkö olisi pitänyt? Ei tuo nyt ihan ensimmäinen kerta kiekkohistoriassa ollut kun tuomari viheltää pelin poikki vähän turhan hätäisesti jos on kadottanut kiekon torjunnan jälkeen. Joskus on Suomelta mennyt maali MM-finaalissa vastaavassa tilanteessa.
 
Mielestäni se voisi olla jopa hyvä herätys tälle pöhötteneisyydelle tipahtaa pykälä tai pari sarjataulukossa alaspäin. Ehkäpä valmennus sekä seurajohto viimein heräisi siihen, että eihän me niin ylivoimaisia oltukaan. Tosin silmien pitäisi aueta jo nyt näiden jatkuvien kärkitappioiden jälkeen.
Niin, totta tämäkin. Mutta olisiko tämän herätyksen pitänyt tulla jo 1,5 kautta sitten? Onko halua kehittyä? Kuin paksuja siellä ollaan jo omissa poteroissaan? Käykö Tepsit?
 
Itkeäkö olisi pitänyt? Ei tuo nyt ihan ensimmäinen kerta kiekkohistoriassa ollut kun tuomari viheltää pelin poikki vähän turhan hätäisesti jos on kadottanut kiekon torjunnan jälkeen. Joskus on Suomelta mennyt maali MM-finaalissa vastaavassa tilanteessa.
Kärpille sattuu mm finaali joka peliin. Raskaalta vaikuttaa. Vaikuttaa varmasti jo pelaajien mentaalipuoleen negatiivisesti. Näkeehän tuon, selät suoristuu aika helposti.. ei jakseta syödä ”paskaa” kuin vanhoina hyvinä aikoina.

Siellä on paskansyöjiä tasan 2 Kukkonen ja Pyörälä mutta tuskin nekään rekkatolkulla jaksaa vetää.
 

Pedon kynnet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kaikilla joukkueilla on kauden aikana huonompiakin jaksoja. Oiskohan Kärpillä nyt pienimuotoinen lama päällä( joskaan ei paha, ainakaan vielä).
Lainaan tässä nyt itseäni toissapäivältä.... en näe tätä tässävaiheessa vieläkään pahana, vaikka toki suunta on sinnepäin. Itse en olisi tässä vaiheessa painamassa paniikkinappulaa, ja tuskin on joukkuekkaan. Tai jos joukkue on, niin sitten pitää olla jo huolissaan ( pieni kevennys sallittakoon). Totta on, että ongelmiakin on mm liki kokokauden, ja viime kauden... ja sitä edellisen kauden jne, jne vaivannut materiaaliin nähden todella surkea ylivoima. Jos kerran sitä ei ole saatu kolmeen-neljään vuoteen kuntoon, niin tuskin ihmeitä voi loppukaudellekkaan odotella. Mutta jos siitä huolimatta ollaan sarja kärjessä, niin ei se ihan huonosti ole. Kyllä kun palaset taas osuu kohdilleen, niin vielä on kaikki ns omissa käsissä. Toisaaltaan, ehkä se pitäisi se tietty jokavuotinen täsmähankinta vielä tehdä ennen kuin siirtoraja umpeutuu. Kärppien materiaali on laaja lukumäärältään, mutta onko se laadultaan??? Sitä sietää pohtia, mutta nyt ei mielestäni kannata vielä mitään paniikkkiratkaisuja tehdä, eikä raahata ketään Mr Nobodya, jolla ei ole mitään lisäarvoa tuotavana. Ja onhan se nähty, että kun kevään kovat pelit alkaa, niin ns Kevään miehet nousevat esiin (Sailio??? yms) , mainitsematta niitä, joilta se käyttää aina, oli syksy tai kevät. Tiedätte keitä tarkoitan!!! Mutta joo..... huomenna Poriin, ja uutta matoa koukkuun. Kyllä se siitä :)
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Hyvä maali heti alkuun, nyt vaan kaasua lisää ja pommitusta kohti Ässien maalia.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aivan ottelun alkua lukuunottamatta ei olla saatu kyllä mitään aikaan. Onneksemme Ässätkin on kroonisen tehoton joukkue.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
On tuo Pyörälä vain huikea pelaaja. Pieniä oikeita asioita tappavalla tahdilla, kuten pieni viisas siirto 0-2 maalissa. Joukkue täynnä Pyörälän kaltaisia pelaajia ei häviäisi peliäkään kaudessa.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
EIpä se nyt taaskaan lähde. Kärppien pelin taso heittelee aivan liikaa.

1-2
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös