Molempien joukkueiden kapteeneilla on tuo paita päällä ensimmäisessä matsissa.
Ok, kiitän tästä knoppitiedosta!
Toivotaan toki että paita Lassen päällä pelien edetessä pysyisi.
Molempien joukkueiden kapteeneilla on tuo paita päällä ensimmäisessä matsissa.
Ja joku sanoo, että nämä pelit on mielenkiintoisempia kuin kotoiset liiga pelit?Perinteinen "tullaan työpaikalle, mutta työnteko on vähän niin ja näin"
No en minä nyt tiiä että mielenkiintoisempia olis vielä, mutta kyllä ne tuolla myöhemmässä vaiheessa ihan viihdyttäviä on. etenkin noita ruotsalaisjoukkeuita kohtaan kun alkaa pikkuhiljaa muodostua sitä tunnettakinJa joku sanoo, että nämä pelit on mielenkiintoisempia kuin kotoiset liiga pelit?
Ei ne liigan matsitkaan Jukureita vastaan mielenkiintoisia ole. Tai jos ovat, niin erittäin harvoin. Samaa on myös CHL:ssä. Kyllä itseäni Bern ja Skellefteå kiinnostavat.Ja joku sanoo, että nämä pelit on mielenkiintoisempia kuin kotoiset liiga pelit?
Olen eri mieltä. Ennemmin tällä hetkellä katsoisin kotiottelua Jukureita vastaan. Makuasioita sanoi Musti...Ei ne liigan matsitkaan Jukureita vastaan mielenkiintoisia ole. Tai jos ovat, niin erittäin harvoin. Samaa on myös CHL:ssä. Kyllä itseäni Bern ja Skellefteå kiinnostavat.
Pahintahan tässä itse asiassa olisi melkeinpä se että Anttila oikeasti tekisi maalin tai pari tällaista jämäjengiä vastaan ylivoimalla. Tästä Mamba sitten vakuuttuu entistä enemmän että kyllä tästä snaipperi leivotaan.Ei rotaatiomiehestä saada maalintekijää sillä, että annetaan yrittää loputtomiin.
Lammikkoa huutaisi kovasti ylivoimalle maalineduspelaamiseen. Maskipelaajat tuntuu puuttuvan täysin rosterista tällä hetkellä.Ylivoima näyttää siltä, että tulee olemaan ensi kaudellakin paskaa. Krejcik on perinyt Ohtamaan kausarin ylivoimalle, vaikka hänenkään ei pitäisi ylivoimaa pelata. Byströmiä kokeilisin mieluummin. Kukkonen myös mieluusti pois.
Vähän turhan paljon puukäsiä nyt 3. ja 4.ketjussa. Karvisella ei riitä Metsävainion ja Rädyn kanssa ja Sailio kuuluisi neloseen. Anttilakaan ei toki mitään saa aikaan.
2. erässä nähtiin tästä oiva maistiainen, kun Radek pääsi laidasta puolittain karkuun, niin ei edes lähtenyt yrittämään päättäväisesti kunnon laukausta, vaan tyytyi johonkin aivan toivotaan-toivotaan syöttöön takatolpalle. Ei tarvitse liiaksi asti kunnioittaa kovia ketjukavereita, jos itselle avautuu hyvä tekopaikka. Näkee valitettavasti, että viime kausi ja monet epäonnistumiset jättivät jälkensä ja puristaa liikaa edelleen ratkaisutilanteissa. Karvaamista ja yritystä kuitenkin on - mikä on tietenkin hyvä asia.Koblizekin kohdalla tuntuu pätevän (ainakin toistaiseksi) sama virsi kuin viime kaudellakin; mies pääsee paikkoihin ja peli näyttää hyvältä paikoitellen, mutta maalipaikoissa ei ole kykyä tunnistaa ja tehdä oikeita valintoja.
Oikeassa olet, että järkännyt pari oivaa maalipaikkaa. Kunhan vain pääsisi siitä mailan puristamisesta pois omissa maalipaikoissa. Eipä sillä - kyllä minulle käy sekin, että syöttelee Pessille maalipörssin voiton tälle kaudelle.Koblizek on kyllä ollut pelipäällä. Useita huippupaikkoja järkännyt kavereille