Otteluseuranta (Kärpät)

  • 513 304
  • 7 375
Tila
Viestiketju on suljettu.

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Valmennus saa oikeasti katsoa peiliin. Vittu miten huonoa puolustamista nyt kahdessa viime ottelussa.

--- Mikko Niemelä
-- Kristof
- Metsävainio

Kyl mä sanon, että Aho vois lyödä vaikka miljoonan tiskiin ja kotiuttaa Hakanpään rapakon takaa. Tuo puolustus tarvitsee jämäkkää pakkia.
 

Micol

Jäsen
En halua enää Sailiota nähdä jatkoajalla koskaan: jatkoajalla alivoimainen väkisin puskettu hyökkäys, vastahyökkäys IFK:lle ja ihan turha oman pään aloitus, josta voittomaali.
Mamballa on näitä käsittämättömiä aivopieruja, mitä tulee peluutukseen. Kädettömiä laitetaan sotkemaan taitavien jätkien peliä ja 3 vs. 3 pelissä koohottaa puukäsi Sailio kentällä. Ei näitä voi millään järjellä perustella. Aika perseilyä päävalmentajalta suoraan sanoen.
 

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mua alkaa pikkuhiljaa vituttamaan toi mamban peluutus. Jatkoaika 3vs3 ja tilaa kentällä. Mies laittaa Sailion kentälle. Mitä vittua?

Vähä luulen, että vaikuttaa näihin peluutuksiin se kuinka hyvin tulee juttuun pelaajien kanssa siviilissä. Esim. Lindsten jatkuvasti koirankopissa
 

Micol

Jäsen
- - - Mannerin valinnat ja huippuvaarallinen ylivoima (etenkin 5 vs 3)
- - Niemelä (löysä paska)
- Puolustuspelaaminen kokonaisuudessaan (Rybarkaan ei ollut parhaimmillaan)
 

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Ykkösketjulla ei tunnu lähtevän tänään Kouvolassa. Kahden metrin syötöt kolme metriä ohi ja muutenkin ajoitukset pielessä jatkuvasti
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Näyttää olevan perinteinen syksyn mestarit vs. kevään mestarit meneillään.
 

Petr T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks | Kärpät | SoJy
Ylivoimaa koitetaan taas ratkaista kolmen puolustajan taktiikalla. Karvinen-Junttila-Byström-Krejcik-Kukkonen.

Luulisi ammattilaisvalmentajien ymmärtävän tuon yhtälön mahdottomuuden.

Ykkösen varassa mennään tänäänkin.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olipa mallikas vieraserä. KooKoon annetaan juosta kulmissa ja itse isketään tehokkaasti vastaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös